Nee, te groot voor mijn pols. 
Heeft iemand ooit eraan gedacht om kunstmatig patina toe te brengen op de loom van een Orient Diver? Ikzelf heb in mijn hoofd dat het heel vet zou staan bij mijn Ray 2, maar het principe van patina is natuurlijk anders en daarom vind ik het wellicht een beetje pretentieus om te gaan doen. Meningen?
buiten dat jij het mss leuk zou vinden zie ik hier het nut niet van in 
Het heeft inderdaad geen nut, puur esthetisch.
Vraag eens aan @GiveMeYourDough. Hij heeft aardig wat patina op een Vostok aangebracht.
Wat bedoel je eigenlijk met loom?
Excuus, het is natuurlijk lume. Ik refereerde naar wellicht patina aanbrengen op die witte uurmarkeringen voor een geelbruine look.
Ah oké. Er schijnt een methode te zijn met koffie om ze een patina te geven.
Inderdaad ja! daardoor kwam ik een beetje op het idee
Oei,
Die kende ik nog niet.
Wel een gaaf ding!
Loom is lume denk ik.
Wat oude topics over faux patina modden.
Heb het zelf ook wel eens gedaan maar zou het zonde vinden bij mijn Orient Ray.
Wel gaaf om te doen trouwens 
Ja lijkt me zeker gaaf! Idd wellicht zonde ja dat wel.
Gave combi!!!
Supergave band alleen vind ik de aansluiting van de kast wat minder.
Heb bij mijn Orients op lederen band gekeken voor een metalen band maar vond het steeds niet mooi aansluiten op de kast!
Lijkt veel ruimer dan het is hoor.
Het zijn natuurlijk rechte endlinks maar wel echt een super band van Strapcode.







