Orient only (Deel 1)

Mag eventueel weg.

3 likes

In het juiste topic…ik word altijd blij van deze vrolijke OrientStar

15 likes

7 likes

12 likes

De keuze van vandaag.

6 likes

12 likes

Eindelijk weer een blauwe Ray 2, mijn zwarte staat in het blauwe gedeelte.

6 likes

Ook in het blauwe deel

9 likes

Ik kan nu ook met een strapcode op mijn Kamasu mee doen. Ik vind de uitstraling hiermee echt een niveau omhoog gaan.

10 likes

Hij is gaaf man :+1:

1 like

De enige Orient quartz in de verzameling.

7 likes

Mijn eerste post hier met mijn nieuwe Orient Star met echte maanfase, ben hier super blij mee!

17 likes

Prachtig! Heb ook een maanfase (niet Oriënt) en blijft fascinerend. Veel draagplezier!

1 like

Nou, dat intro kon niet beter. :slight_smile:

Ik zag hem ( RE-AY0006A ) donderdag staan bij seriouswatches en was meteen verkocht.

Nog steeds te twijfelen of ik een jubilee of een retro leren band ga kopen voor mijn zwarte ray 2. Ik zit te denken aan zo’n leren band. Iemand ervaring met dit soort banden met die dwarsstaande ‘touwtjes’ op een ray 2? Zou het vet staan?
image

2 likes

Poeh,

Lastige vraag.
Persoonlijk vind ik een stalen band gaver.

De kleur van die leren band vind ik supergaaf. Het stikwerk dan niet maar ook dat is een kwestie van smaak!

Gewoon lekker proberen!

2 likes

Wellicht dat ik het bandje net wat donkerder doe. Het brengt me echt in bepaalde sferen van Rolex GMT master pepsi bezel met zo’n leren band. Dat vind ik echt heel mooi. Wellicht voor sommigen een onzinnige vergelijking.

2 likes

Ikzelf heb een lichte bruine, suede band op mijn duiker gedragen, vond ik stiekem erg lekker:

5 likes

Zeer mooi!

2 likes