Orient Star WZ0011ER …
Als Orient Star liefhebber moet ik zeggen dat je Star een beauty is.
Proficiat en veel plezier ermee.
Ik heb die touwtjes nooit mooi gevonden.
Te druk, het leidt af.
Een echte zomer klatser.
Gele Mako, nog niet eerder gezien, leuk!
2014 limited edition, 90 stuks, via Orient USA. Ik had voor de aanschaf van speciale modellen bij een bedrijfje een fake USA adres aangemaakt, want ze leverden niet aan andere landen. Tegen een kleine vergoeding regelde het bedrijfje de verzending naar NL.
Het was altijd weer spannend, maar het ging altijd goed. Met deze gele was de verzameling Mako’s compleet.
Ik had trouwens weinig hoop om er eentje te kunnen scoren, maar het ging helemaal niet hard. Ik vermoedde dat dit zo was omdat geel behoorlijk ‘in your face’ was, maar dat klopte niet. Ze kwamen beschikbaar rond 03:00 lokale tijd. De meeste Amerikanen lagen op één oor, maar ik was wakker. Een paar uur later waren ze weg.
Mooi verhaal!
Heb je toevallig nog meer exotische Mako’s en/of Ray’s om me de ogen mee uit te steken?
Niet echt denk ik. Ik heb de Mako’s in zwart, blauw, blauw/pepsi, oranje en geel.
Ik wel, het geeft voor mij echt een retro gevoel en iets meer dimensie.
Orient Tri Star Automatic Champagne Dial Men’s Watch RA-AB0018G19B
Betoverende wijzerplaat. Lol voor een habbekrats.
Bambino mark IV met de Midnight Blue wijzerplaat. FAC08004D0 met F6724 automaat (opwindbaar, hacking). 42mm doorsnede, dikte 11.8mm.
Ik vind de bandjes tegenwoordig aan de krappe kant. 20 cm pols, band zit net strak, 2 gaatjes over.
Wow wat een prachthorloge!
Het glas en de wijzerplaat zijn echt gaaf. De bolling is fors; een echte ‘dome’.
Dank.
Het is zeker een mooie!