Orient only (Deel 1)

De nieuwe duiker van Orient. Heeft nog geen naam. Wordt de Komasu XL of de Triton light genoemd. RA-AC0K03L10B is het nummer. 43,4mm doorsnede, 12,8mm dik. F6722 automaat. Draagt heerlijk. Pepsi-uitvoering met blauw wijzerblad.

12 likes

Niks voor mij dus. 42mm is de uiterste grens, 40mm of iets kleiner staat veel beter op mijn minipolsje. Ziet er verder goed uit.

2 likes

Ik heb een 20cm pols en vind hem goed op de polis zitten. Zat zelf een beetje te twijfelen toen ik zag dat hij lug-to-lug 51mm was. Heb er geen spijt van; ben er heel heel blij mee.

1 like

Hoe is de kroon? Voelt deze wat stevig aan? Bij m’n Triton had ik soms het gevoel dat deze wat los zat en wiebelde…

1 like

Rocksolid Alain

1 like

Mooi ding!

2 likes

12 likes

9 likes

12 likes

Das een lekkere zomerse verschijning zeg :+1:

1 like

Meestal niet zo’n probleem voor amerikanen :sweat_smile: Maar mooi hoor, echt wat anders.

Incoming from Nippon my second
Orient Star JDM.

13 likes

Dat ziet er zeer smakelijk uit!

Zeker weten en niet te bling bling met de gouden vaste bezel en kroon. :+1:

een prachtig exemplaar :ok_hand:

1 like

11 likes

12 likes

9 likes

Iemand een idee of een strapcode bandoleer zou passen op een kamasu? :grinning_face_with_smiling_eyes: of is er iemand die deze combi heeft? :grin:

Goedemorgen allemaal.

Dit “ beest” is voor de 2e keer in mijn bezit. Bij toeval ook echt hetzelfde horloge.
De 1e keer via ebay uit Frankrijk gehaald, van genoten maar uiteindelijk toch verkocht…
Daar kreeg ik toch spijt van en had al heel lang een zoekopdracht openstaan op MP. Uiteindelijk had ik een hit. Toen ik de foto zag van het crappy en door de zon verkleurde doosje, wist ik gelijk dat het mijn oude horloge was.
Hij is nu weer in mijn bezit en wordt af toe weer gedragen.

17 likes