Orient only (Deel 1)

Dat ziet er zeer smakelijk uit!

Zeker weten en niet te bling bling met de gouden vaste bezel en kroon. :+1:

een prachtig exemplaar :ok_hand:

1 like

11 likes

12 likes

9 likes

Iemand een idee of een strapcode bandoleer zou passen op een kamasu? :grinning_face_with_smiling_eyes: of is er iemand die deze combi heeft? :grin:

Goedemorgen allemaal.

Dit “ beest” is voor de 2e keer in mijn bezit. Bij toeval ook echt hetzelfde horloge.
De 1e keer via ebay uit Frankrijk gehaald, van genoten maar uiteindelijk toch verkocht…
Daar kreeg ik toch spijt van en had al heel lang een zoekopdracht openstaan op MP. Uiteindelijk had ik een hit. Toen ik de foto zag van het crappy en door de zon verkleurde doosje, wist ik gelijk dat het mijn oude horloge was.
Hij is nu weer in mijn bezit en wordt af toe weer gedragen.

17 likes

De witte is ook een mooi horloge.:sweat_smile:

13 likes

Is dat de groene? Blijft lastig om te zien op de foto :slight_smile:. Ik zag 'm voor een mooie prijs op Amazon.de staan, mischien wel leuk voor de (rest van) de zomer. Hoe is het groen in het echt? Zo donker en naar zwart neigend vind ik wel heel gaaf, als het knalgroen is en de sunburst is heel heftig lijkt het me wat minder…

1 like

Het is inderdaad de groene en die is heel lastig te “vangen” qua kleur.
Ik zal even proberen een flimpje te maken :+1:

1 like

Hier de rode :grin:

10 likes

Oh dat zou super zijn, thanks! De rode is ook echt gaaf, maar ik ken mezelf. Ik ben te saai en dan ga ik 'm niet dragen :slight_smile: vandaar ook mijn vraag over de ‘uitbundigheid’ van het groen.

1 like

Ik PB je even.:+1:

10 likes

Saturation, gebouwd als een tank😋

12 likes

Een tijdje geleden ben ik op dit forum deze foto tegen gekomen. (Mocht er bezwaar zijn op het gebruik van de foto dan haal ik deze weer weg.)

Wie kan mij vertellen welk model dit is?
Vind de kleurstelling met de blauwe wijzers erg geslaagd en zou graag meer van dit horloge te weten komen.

Alvast bedankt.

11 likes

Het was even zoeken maar ik heb hem gevonden!

FEV0V004SH

Inderdaad erg mooi horloge, helaas nergens op voorraad (zover ik heb gekeken)

1 like

9 likes

Dank voor je speurwerk. Het horloge lijkt inderdaad al een tijdje uit productie.
Wie weet dat ik hem nog eens ergens tegen kom, of hier in het blauw…

1 like