Orient only (Deel 1)

Hij is mooi rood.

1 like

Echt mooi, dat rood.

2 likes


Moeilijk vast te leggen de rode gloed.

9 likes

10 likes

Orient noemt het Maroon :wink:

1 like

Beter dan “Moron” :wink:

4 likes

Edit… : Aiiii. Ik dacht daarstraks al, waar is die foto nu naartoe die ik gepost heb :face_with_monocle:

Fout topic aangeklikt dus :sweat_smile:

6 likes

Oriëntaals. Dat wel :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Laat ik dit even goedmaken :grinning:

13 likes

Mooi Bambino Smal Seconds. :+1:

2 likes

Dankjewel, vond ik ook :wink:.
De wijzerplaat is ook niet gewoon mat wit maar heeft iets glinsterends, niet altijd goed op foto vast te leggen.
Maar goed, mooi vond ik deze al voor ik hem live gezien had.

De voornaamste leuke verrassing was: max. 5 seconden afwijking per dag :grinning:.

Ik denk niet dat er veel meer bang for bucks te vinden is, tenminste niet tussen de automaten…

Klopt, in een bepaalde periode werden deze AAA Orients gemaakt ipv ***. Ik zal nog eens uitzoeken hoe dat zit. Persoonlijk vind ik de sterren trouwens wel wat rustiger om te zien op de wijzerplaat, maar goed. :wink:

2 likes

De **** ‘tjes waren toentertijd op en een medewerker had per ongeluk een partij A’tjes besteld in plaats van O’tjes van Orient?! :thinking::joy:

1 like

Vandaag maar weer eens genieten van die heerlijke blauwe sunburst.

14 likes

Mooi horloge voor het weekend.

18 likes

Da’s niet mooi da’s prachtig weekend
Orient. :+1: :checkered_flag:

2 likes

10 likes

Opgeknapte Orient via Ebay uit ik meen India. Wonderlijk, horloge loopt prima, ziet er als nieuw uit en kostte nog geen 3 tientjes.

Ik blijf een zwak voor dit merk houden😜

8 likes

Orient TriStar, Seiko 5 en Citizen ‘Eagle 7’, de hoekstenen van betaalbare automaten. Alleen de Citizen wordt niet meer gemaakt, de basisuitvoering van de Seiko 5 zolang de voorraad 7S26 uurwerken strekt.

Vooralsnog kun je de Orient TriStar ook nog steeds nieuw kopen, al zijn ze wel steeds duurder geworden.

3 likes

Orient Star
€ 61

Ik vond er één op chrono. Toch geen geld.
Denk dat ik de mijne maar verkoop voor een nieuwe :slightly_smiling_face:

3 likes