Laat ik dit even goedmaken
Mooi Bambino Smal Seconds.
Dankjewel, vond ik ook .
De wijzerplaat is ook niet gewoon mat wit maar heeft iets glinsterends, niet altijd goed op foto vast te leggen.
Maar goed, mooi vond ik deze al voor ik hem live gezien had.
De voornaamste leuke verrassing was: max. 5 seconden afwijking per dag .
Ik denk niet dat er veel meer bang for bucks te vinden is, tenminste niet tussen de automatenā¦
Klopt, in een bepaalde periode werden deze AAA Orients gemaakt ipv ***. Ik zal nog eens uitzoeken hoe dat zit. Persoonlijk vind ik de sterren trouwens wel wat rustiger om te zien op de wijzerplaat, maar goed.
De **** ātjes waren toentertijd op en een medewerker had per ongeluk een partij Aātjes besteld in plaats van Oātjes van Orient?!
Daās niet mooi daās prachtig weekend
Orient.
Opgeknapte Orient via Ebay uit ik meen India. Wonderlijk, horloge loopt prima, ziet er als nieuw uit en kostte nog geen 3 tientjes.
Ik blijf een zwak voor dit merk houdenš
Orient TriStar, Seiko 5 en Citizen āEagle 7ā, de hoekstenen van betaalbare automaten. Alleen de Citizen wordt niet meer gemaakt, de basisuitvoering van de Seiko 5 zolang de voorraad 7S26 uurwerken strekt.
Vooralsnog kun je de Orient TriStar ook nog steeds nieuw kopen, al zijn ze wel steeds duurder geworden.
Orient Star
⬠61
Ik vond er ƩƩn op chrono. Toch geen geld.
Denk dat ik de mijne maar verkoop voor een nieuwe
Gemiddeld zijn ze ā¬100 op Amazon Duitsland. Ik heb er zelf twee van, gekocht zo rond 2010, voor circa ā¬60 - ā¬70. Ik draag ze eigenlijk veel te weinig.
Dat geldt voor mij voor helaas (te) veel horloges.
Te weinig dagen of te veel horlogesā¦
Ik vrees het 2eš
Ik kan natuurlijk beter niet vertellen hoeveel horloges ik heb, maar kan elke drie dagen een andere omdoen en hou ik er aan het einde van het jaar nog een paar over. Sickā¦
366/3=122 + een paar over.
Ik ga voor 130
Dan ben je me de baas, ik zit tegen de veertig.
Eigenlijk wil ik naar 20 max 30, maar voor alles wat ik verkoop komt weer iets terugš
Oud en een niet-flipperaar zijn, een beproefd recept voor dit soort narigheid. Ik ben overigens aan het afbouwen, maar erg snel gaat dat niet.
alles is relatief
dat was ik tot voor kort ook niet. Maar sinds ik op het forum zit is de collectie wel snel gegroeid. Flipperen is een beetje ānoodzaakā geworden.
Dus toch een flipperaar
Op het eerste zicht vind ik weinig webwinkels die zich in de EU bevinden waar ik Orient quartz horloges kan kopen.
Tips?
Grtz