Orient only (Deel 1)

Amazon.

Daar heb ik deze gekocht.
1 van de 3 quartz horloges die ik heb.

7 likes

En Serious Watches misschien. Die hebben veel Orient en fijne Nederlandse webwinkel

Mooie Flieger Jasper

1 like

Dank je Tony. Ik zie dat jij met regelmaat horloges koopt😀

Amazon-link:

https://www.amazon.nl/dp/B08DRLNGQ7/ref=cm_sw_r_cp_awdb_imm_6A8PVRVRZ4545AJYKVHR

Ook in automaat verkrijgbaar, maar kleine 200€

3 likes

Thx Jasper. Een beetje wat links en rechts aangeschaft.

2 likes

Leuk ding, wat is de lug to lug en bandmaat ?

2 likes

Dat is een erg mooie orient!

De positie en afwerking van de dag en datum vind ik vooral erg smaakvol :ok_hand:

3 likes

€170 incl verzending voor de automaat met blauwe wijzerplaat :smiley:.
Als ik wat meer voor pilotenklokjes was, dan duwde ik meteen op de bestelknop denk ik. :wink:

https://www.amazon.it/-/en/dp/B0814XGRGP/ref=pd_vtp_1/257-6740158-1492946?pd_rd_w=aGOW0&pf_rd_p=4b27e886-dfb9-4992-bb06-c3ae23672647&pf_rd_r=H24FDWPRH2FSZA4GRXJR&pd_rd_r=51c689cd-d975-4f77-af6d-d5000a789030&pd_rd_wg=j9BDt&pd_rd_i=B0814XGRGP&psc=1

2 likes

Is een grijze dealer voor degenen die dat willen weten

3 likes

Kijk eens bij de store locator op de website van de NL’se distributeur www.weiszgroup.com.

1 like

Ehm kan nog erger…

3 likes

Thanks.

Weliswaar enkel in NL, zocht BE verkooppunten. Of een betrouwbare webshop.

1 like

Zover ik weet, bedient Weiszgroup de hele Benelux.

1 like

Ik ben super naïef . Grijze dealer? Geen BTW of goede hobbyist? Grijs haar?

2 likes

Is geen officiële Orient dealer (ook niet van de andere merken die hij aanbied), parallel import waar ze eigen garantie op geven.

Mocht je een issue hebben dan moet je terug naar hem en kun je geen beroep doen op fabrieksgarantie.

2 likes

Maar je gaat toch eigenlijk altijd met je issue naar daar waar je het gekocht hebt?
Zeker bij Orient heb je in de garantieperiode niet veel alternatieven.
Ik heb er ooit eens een Junghans gekocht en alles was uitstekend.

2 posts boven de jouwe staan 2 links naar het horloge

Dan heb je zeker niet de store locator geprobeerd van de distributeur?! Er zijn genoeg Orient dealers in NL. Of heb ik jouw opmerking verkeerd begrepen?! :thinking:

1 like

In principe wel. Kopen is nooit het issue :wink:

Op zich heb ik persoonlijk niets tegen grijze handelaren. Het enige wat mij stoort is dat Serious Watches doet alsof hij officieel dealer is.

2 likes

Weet ik, maar zonder de lug to lug en bandmaat.

1 like