Spannend!
Echt wel , reuze benieuwd naar wat zit er in de doosje
Ik ga alvast erbij zitten.
Verrassing het is een horloge en, daarbovenop, een Orient! Wie had dat gedacht…
De JDM Orient Neo 70’s Solar Panda Chronograph Solar
Één keer Solar was eigenlijk wel genoeg maar ik kan nog niet editten…
Wow.
Gaaf.
Echt bijzonder is deze.
Een hele mond vol, en je pols vult 'ie ook aardig. Maar wel een mooie. Gefeliciteerd ermee en veel draagplezier ervan .
Dank Huibert. Op de foto lijkt hij groter. Eigenlijk draagt hij redelijk bescheiden. En ja, een mond vol. Die '98 zag ik er steeds achter wanneer dit model aangeboden werd. Mogelijk omdat deze maar één jaar gemaakt is?
Prachtig! Een van de mooiste die Orient heeft gemaakt geniet ervan.
Wat een King van een Orient Dukman.
Zie ook dat die verkrijgbaar is met andere dial kleuren.
Mijn Orient Hart gaat sneller van kloppen .
Kan je me iets meer erover vertellen ?
Dankjewel, ik ben er echt blij mee. Origineel was ik op zoek naar onderstaand vintage model King Diver.
In mijn zoektocht kwam ik deze mooie reissue tegen. De diameter is 42 mm, een prima formaat voor mijn pols. Het valt mij vooral op hoe plat het horloge op mijn pols valt, met het toch niet dunne 14 mm.
Ik ben van plan de metalen band te vervangen voor een leren exemplaar, mogelijk deze, maar suggesties zijn welkom.
Het horloge tikte vrolijk toen ik het uitpakte na zijn zesdaags reis uit Japan. In 24 uur is er één seconde afwijking, geen slecht resultaat. En nog wat plaatjes dan.
Sinds vandaag eigenaar van deze leuke vintage Orient😍een Marktplaatsgelukje. Nog in mooie staat en alles doet het.
Ben altijd heel gecharmeerd van een duidelijke ring met indexmarkeringen, zeker als de datumring er precies onder ligt👍
Bandje maar eens goed schoongemaakt mbv de ultrasoon, en de kast gereinigd met wat tandenstokers. Zeer tevreden met deze leuke vintage, de enige in mijn collectie met een goudkleurige metalen band.
Zo mooi