Klopt, wellicht ook interessant idd
Kleuren zijn lekker zomers!
1 like
Dacht ik!
Leuke aanwinst!
1 like
Op leren /suède nato gezet. Ik ben geen fan van metalen bandjes: horloges zitten in ochtend veel te strak en aan het einde van de middag schuiven ze alle kanten op.
5 likes
Zit ik toch ineens te bedenken dat ik volgens mij ook ergens een Orient heb
Poehee zijn er toch wat meer dan 1
11 likes
Gaaf!!!
Kom maar hier met dat bakje, wel graag alle 3.
1 like
Even gewisseld naar deze. Vandaag heb ik het glas proberen te ontdoen van twee ontsierende krassen, in het midden en tussen de 3 en 4. Ben nog niet helemaal tevreden, want langs de randen van het geschuurde gebied zijn wat nieuwe krasjes ontstaan, waarschijnlijk door loslatende partikeltjes van het schuurpapier. Dus dat moet met een fijne korrel nog wat geschuurd worden en dan nog eens gepolijst.
5 likes
Wauw, dat is een mooie! Uit welk jaar (ongeveer)? Kan zich meten met die prachtige Lord Matics uit de jaren '70 van Seiko😁
1 like
Thanks, ik weet niet precies van wanneer die is. Maar wat je zegt ik denk inderdaad de 70e jaren ongeveer.
Kan zich wat mij betreft prima meten met de Seiko’s van die tijd, mooi facet glas, strakke kast, leuke wijzerplaat.
En tot slot een Seiko uurwerk erin . (Geen idee welk uurwerk dit zij de horlogemaker tegen mij toen die kort geleden een beurtje kreeg)