Orient only

Ah leuk dat hij toch nog binnen het forum is ‘gebleven’ achteraf. Het was inderdaad een erg fraai exemplaar in nette staat nog. Helaas dat hij voor mijn pols te fors was, zo te zien staat die op de jouwe een stuk beter!
Veel draagplezier in ieder geval nog en goed te horen dat hij zo goed bevalt!

3 likes

Pffffff,

Zit al een heeeeeeeeele tijd te twijfelen over een Kamasu.

En dan met een: zwarte wijzerplaat, nee groen, oh nee toch blauw, maar misschien de rode dan?

Ik kan mijn keuze niet maken, en online kom ik er al helemaal niet uit.

Hoe doet iedereen dat toch, dat online bestellen?

Bepalen in welke situaties je hem draagt, wat jij op die momenten het mooist vindt en hoe dit de rest van je collectie aanvult. Daar helpen evt foto’s en filmpjes bij en verder niet te veel naar de mening van anderen luisteren :wink:

16 likes

Amazon is heel relaxed qua retourneren. Dus allemaal bestellen en dan thuis kijken welke de mooiste is? Enig probleem van deze strategie is dat ze eigenlijk allemaal mooi zijn en dat je ze dan allemaal wil houden :rofl:

1 like

Als je twijfelt tussen zwart, groen of blauw, neem dan de groene.
Deze is bij weinig licht bijna zwart en bij veel licht mooi teal blue / groen.
Wat all rounder dan de rode.

Wil je echt eens heel wat anders neem dan zéker de rode, die is echt prachtig.
( Heb zelf groen en rood )

1 like

Ha mannen dank voor alle info.

Ja allemaal bestellen en dan de mooiste uitzoeken heb ik vorige jaar november gedaan en je raadt het al, vond ze alle 2 mooi en heb ze toen gehouden indd.

Dat wil ik nu niet weer. Heb al een fraaie groene Seiko dus eigenlijk weet ik dat het die niet wordt.

Heb het liefst de blauwe al twijfel ik aan de exacte kleur blauw.

Daarnaast vind ik het veel meer charme hebben om in een winkel te kopen, maarja wie verkoopt er Oriënt???

Al dit gepraat over de Kamasu, nog maar een verse foto dan.

12 likes

Zomaar een plaatje :+1:t2::smiley:

19 likes

Dat is niet zomaar een plaatje !:+1::+1::+1:
Welk model is het ? Bloedmooi !

1 like

Thanks :+1:t2::smiley:

Dit is de Mako USA 2 met hacking en saffier glas, volgens mij ontworpen in overleg met de leden van WUS…

Mooi hoor, maar dik 600 dollar op Ebay, da’s jammer :wink:

1 like

Jip…zijn nog gewild denk ik(schaars) :+1:t2::grin:

1 like

11 likes

De saturation is ook best duur op eBay en chrono24 tegenwoordig, :joy:!, IMG_20200830_161711|375x500
Maar wat een topper.:+1:

1 like

13 likes

13 likes

Basic, maar blijft mooi! Clean👍🏻

Welke ref. is dit? Ik dacht dat ik deze online al eens gezien had, maar op de plaatjes lijkt hij mega glimmend… valt dus we mee in het begin?

Is dit een strapcode band?

Klopt, goed gezien! Bij Amazon.de gekocht. Misschien veel geld in verhouding tot de horloge en de standaard braclet is ook niet slecht maar toch maakt deze m helemaal af wat mij betreft. De jubilee van strapcode ziet er ook erg goed uit alleen is net iets té voor mij.

1 like