Orient President DayDate waarde

Hallo,
Het is tijd voor iets nieuws en mijn Orient President krijgt eigenlijk zo goed als geen polstijd. Ik vrees dat ik met de prijzen voor deze hommage waarschijnlijk rollende ogen zal aantrekken maar ik vroeg mij af wat de marktwaarde voor dit horloge is. Ik zie prijzen uiteenlopend gaande van €400 - €600 afhankelijk van de wijzerplaat configuratie and de staat. Ik heb al een aantal keer gekeken naar de markten en vind zo goed als alle mogelijke dials behalve die van mij.
Graag wat input, is de zeldzaamheid van deze dial überhaupt meerwaardig tov. de andere?

58098ae36ed82009d2366fa8cbff9031bcad980c

1 like

Het zijn eerder de versies met de dagaanduiding boven (net als de Rolex Day date) waarvoor bovengemiddelde prijzen betaald worden dacht ik.

1 like

Prijzen op Chrono24 inderdaad tussen de 400 en 600 ballen. Wel vrijwel allemaal nieuw (in stickers). Verwacht eerlijk gezegd niet dat jouw referentie extra waardevol is. Staat er op Ebay eentje in jouw configuratie te koop met zwarte plaat en gold plated (ook nieuw) voor 618,- euro.

Heb deze (wel in goud/staal combi) een klein jaar geleden hier en op mp voorbij zien komen. Meen me een prijs te herinneren rond de 250 euro. Die met de dagaanduiding bovenin zijn meer waard geloof ik

Edit: wel hele mooie configuratie deze!

Exact het exemplaar van ts is een veel modernere

Beste, ik zie dat je dit horloge verkoopt. Ik kan helaas ng geen pb sturen maar ben geinteresseerd dus via deze weg wil ik het u wel laten weten. Misschien kan je mij een pb sturen en het hier verder over hebben?

@Boyca kassa 2 aub!!

Met het @ voor de naam krijgt Boyca nu een extra notificatie. Zal wel reageren binnenkort. Denk dat jij na het reageerden in een aantal topics binnenkort ook wel PB’s kunt sturen…

1 like

@Boyca is de Orient verkocht dan kan het topic richting https://www.horlogeforum.nl/c/verkocht-geruild/15

Staat nog/weer te koop in het blauwe gedeelte :wink:

Deze staat net weer te koop, heeft vorig jaar ook een tijdje te koop gestaan en toen heb ik die laten sluiten.

1 like