Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Orient pro saturation Diver
Diameter: 44 mm denk ik
Leeftijd: geen idee.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): jaartje of 10
Factuur en/of certificaat: nope. Gekocht via ebay in Frankrijk
Originele doos en/of eventuele accessoires: door de zon aangetaste omdoos, en de originele doos.
Verzendkosten of afgehaald: ophalen
Conditie (krassen, werking etc): absoluut gebruikt
Soort uurwerk en kaliber: automatisch uurwerk
Prijs: €750. Zo goedkoop?? Jaja deze is gebruikt.
Hierbij bied ik mijn Orient te koop aan. Zeldzaam, zeer gewild en absoluut een must have voor de duik horloge freaks.
Op het web stijgen de prijzen enorm. De mijne is gebruikt. Zoekt u er een in topstaat, deze niet kopen. Zoekt u een gewoon ubercool horloge die gebruikt is waarvoor die bedoeld is, namelijk veel dragen, dan is dit wellicht iets voor u.
De foto’s spreken voor zich. Nette maar gebruikte staat en zeker niet gepolijst.
Van de stalen band mogen de pinnetjes worden vervangen. Sommige zitten een beetje los. Ik heb de stalen band er alleen voor de foto op gezet.
Draag hem zelf op een lederen band van 1971 straps.
Hij mag weg, hoeft niet perse…
Lowballen of botte mailtjes reageer ik niet op. Het valt me op dat dit bijna altijd leden zijn die net lid zijn zonder referenties.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.