Orient Semi Skeleton is binnen

Ja gisteren ontvangen en vandaag bij matig licht even snel wat plaatjes geschoten. Het kleine kijkvenstertje geeft precies mooi zicht op het meest actieve deel van het uurwerk. Het werkt bijna hypnotiserend. De afwerking is perfect en het is een zeer apart horloge wat je niet vaak ziet. Ik ga er waarschijnlijk nog een bruine race band op zetten want ik vind deze zwarte band een beetje te standaard. Maar genoeg gepraat kijk zelf maar…

Die ziet er goed uit (tu) Racy, en futuristisch. Een iets uitgesprokenere band zou hem inderdaad nog wat fraaier maken.

Veel plezier ermee!

Martin

Een band er op die past bij de gaatjes in de wijzerplaat zou het wel af maken.
En het horloge zelf? …dat is een kwestie van smaak.
Veel plezier er mee.

Yeps misschien zo’n bruine race-band met van die ronde gaatjes in ?

Congrats met je nieuwe aanwinst !!!

Heb je nog kistjes genoeg ? :smiley:

Zat ook te denken aan een race band, lijkt me een leuke combi :smiley:

Ik vind het een bijzondere klok!

Marc-B1 Schreef:

Yeps misschien zo’n bruine race-band met van die
ronde gaatjes in ?

Congrats met je nieuwe aanwinst !!!

Heb je nog kistjes genoeg ? :smiley:

Ja hoor het past allemaal nog. De verzameling was flink gereduceerd hoor. Maar dat kon je al in een ander topic zien. :smiley:

Gefeliciteerd, je hebt hier wel iets aparts te pakken!
De bandenkwestie. Race band, zeker mooi aan de andere kant vind ik het type dat er nu aan zit ook wel passen, aandacht blijft met deze band bij de wijzerplaat, enfin het kan allemaal :smiley:

Dat ging vlot! Hoop dat je horlogehonger voor nu weer even gevoerd is;) Veel plezier ermee!

leeuwentemmer Schreef:

Dat ging vlot! Hoop dat je horlogehonger voor nu
weer even gevoerd is;) Veel plezier ermee!

Mijn maag knort alweer. :wink:

mooi horloge overigens. (de Orient)

Gaaf horloge, I like, I like, de band die er nu op zit is niet verkeerd, maar zoals anderen hier al opmerken, zo’n raceband met van die gaten zou ook goed staan maar dan wel in zwart, kleurt beter met het horloge zelf. Bruin vind ik uit de toon vallen bij de kleurstelling en het wat futuristische uiterlijk van dit horloge, trouwens de banden tip van LeenV kan ik me ook helemaal in vinden…

Schitterend horloge, Dreski! (tu)
Qua band sluit ik me aan bij Lowlander. Ik zou er ook iets zwarts aan zetten, gelet op de kleurstelling van het totaal. De tip van LeenV zou ik helemaal niet verkeerd vinden.

Ik heb er al wat bruins bij gehouden maar dat past imo niet echt zoals jullie al opmerkten. Ik ga nog ff speuren…hij is 22mm trouwens.

apart horloge…veel plezier er mee.

groet,
Arno.

Fascinerend mooi horloge.Gefeliciteerd.Ik zou ook gaan voor de zwarte band.

Groeten

Stefan

van harte met je nieuwe aanwinst, leuke klok met een erg leuk ontwerp wijzerplaat (tu)

LeenV Schreef:

http://img.photobucket.com/albums/v227/LeenV/SINN1
.jpg
mooi horloge overigens. (de Orient)

Slik…wat een mooie Sinn (tu)

Veel plezier er mee.

Ik zou trouwens voor een gaatjes band gaan die de zelfde kleur heeft als dat rooster.
Beetje grijsachtig.

Hallo dreski,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Strakke klok:~

Veel plezier ermee.

Ik zou er ook een zwarte race band opzetten.

Met vriendelijke groet,

Herman

Heel bijzonder horloge en erg mooi.:)-D