Orient Semi Skeleton wat vinden jullie?

Ik ben al een tijdje gecharmeerd van dit horloge. Ik bezit nog geen skeleton vanwege het feit dat het niet echt bij me past. Toch fascineert het me dat je in een uurwerk kunt kijken. Orient heeft een model dat men semi-skeleton noemt. Ik vind het model erg uniek en het lijkt eigenlijk meer op een race horloge dan een skeleton. Het heeft een Orient caliber 46A40. Een echt manufactuur dus.

Ik ben geen uitgesproken skeleton-liefhebber, maar dit vind ik toch wel mooi! (tu)
Ook de algehele vormgeving vind ik apart. Goedgekeurd!! :slight_smile:

Doet me een beetje aan Alpina denken. Wel erg uitgesproken ontwerp, ben bang dat je daar snel op uitgekeken raakt. Persoonlijk zou het mijn smaak niet zijn.

ik ben ook geen fan van skeleton horloges maar dze vindt ik echt top zou ik echt voor gaan gr hansX((tu)

Ziet er modern uit voor een (semi-) skeleton. Mooi

We zullen zien of ik hem mooi vind of niet…hij is namelijk onderweg.:smiley:

Mijn beste,

Nee, zo op het eerste gezicht is dit toch niet mijn smaak.
Ik zou het horloge eigenlijk in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ben niet zo van de skeletons, bij dit model vind ik het wel aardig dat ze het semi doen en niet de, veilige, klassieke benadering kiezen
Veel draagplezier!

Mooie aparte en strakke klok hoor!

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

Nee, zo op het eerste gezicht is dit toch niet
mijn smaak.
Ik zou het horloge eigenlijk in het echt moeten
zien om het de waardering te geven die het
wellicht toekomt.

Ik zou verwachten dat deze je juist zou aanspreken. Doet het model je niet denken aan oude racemonsters uit de jaren 60 en 70? Wacht maar af tot ik zelf wat fotos heb geschoten dan vind je hem vast mooier worden. :wink:

dreski Schreef:

Tissot62 Schreef:

Mijn beste,

Nee, zo op het eerste gezicht is dit toch niet
mijn smaak.
Ik zou het horloge eigenlijk in het echt moeten
zien om het de waardering te geven die het
wellicht toekomt.

Ik zou verwachten dat deze je juist zou
aanspreken. Doet het model je niet denken aan oude
racemonsters uit de jaren 60 en 70? Wacht maar af
tot ik zelf wat fotos heb geschoten dan vind je
hem vast mooier worden. :wink:

Mijn beste,

Het wachten is dan ook op jou foto’s welke mij wellicht tot een andere zienswijze kan brengen.

Ik vind hem erg geslaagd…ik ben niet zo’n liefhebber van volledige skelletons, maar dit vind wel goed gedaan, strak en modern, ik ben benieuwd naar je foto’s

Ik denk dat ik hem mooi vind. Ben zeer benieuwd naar je eigen foto’s, want volgens mij is het een mooie futuristische klok.

Groeten,

Martin

Paul G. Schreef:

Ik ben geen uitgesproken skeleton-liefhebber, maar
dit vind ik toch wel mooi! (tu)
Ook de algehele vormgeving vind ik apart.
Goedgekeurd!! :slight_smile:

helemaal mee eens … (tu)

Hmm, met een snelle blik vind ik hem wel mooi maar als ik langer kijk daalt de interesse heel snel.

heel mooi(tu)

Qua ontwerp weer eens wat anders en niet eens lelijk:D
Maar ik zou hem niet kopen.

je bent pro skeleton of anti, je kiest voor skeleton of niet dus als pro ben ik voor de volledige skeleton en laat ik deze aan me voorbij gaan maar als je het dan anders bekijkt is het best een futuristische klok en ik begrijp zeker dat dat velen aanspreekt. Ik ben ook wel benieuwd naar jou foto’s dreski want vaak doen die me een andere mening krijgen.
gefeliciteerd met deze aanwinst alvast.

Lelijk is hij zeker niet; speciaal in ieder geval.
Een eye-catcher met een race-look.
En het merk is zeker kwaliteitsvol. (tu)

Echter niet mijn ding - maar goed ook - want inzake horloges kopen kan ik Dreski écht niet bijhouden hoor ! :smiley:

( Je kan er maar van genieten :wink: )

Veel plezier met je nieuwe aanwinst !