Mooi horloge!
Ik mis alleen nog wat uitleg bij dit topic
Ik denk dat TS gewoon z’n nieuwe aanwinst(en) wil showen.
Zet dat er dan even bij
Hallo, staat op deze al Epson op de caseback?
Fraaie aanwinst, en staat prima op de mesh band … maar om heel eerlijk te zijn, van je Ball gaat mijn hart wel wat sneller kloppen dan van deze
Sorry jongens, ik had, aangemoedigd door een forumlid, zomaar wat foto’s van een paar van mijn horloges genomen en hier gepost. Leek me wel leuk maar het wordt van diverse kanten niet op prijs gesteld omdat ik er geen verhaaltje bij heb geschreven. Ik wist niet dat dat de bedoeling was. Ik ben redelijk nieuw op dit forum en het internet staat immers vol met specificaties bij de horloges. Ik bied hiervoor mijn excuses aan. Het was niet mijn bedoeling om hier horloges te verkopen alhoewel ik bij één exemplaar had vermeld dat hij eventueel te koop is. Dat had ik niet moeten doen. Er is zelfs iemand die er rode vlekken van in z’n nek krijgt. Hem wens ik van harte beterschap toe. Rode vlekken in je nek, daar wil je toch niet mee gezien worden.
Nee Stefaan.
Relax, het is niet nodig om door het stof te gaan hoor
Welkom op hf en al lijkt het soms zo door de reacties maar pek en veren zijn ook hier verleden tijd.
Zo’n opbeurende opmerking kon ik wel gebruiken Da_Watcher.
Ik vond het even niet zo prettig meer hier.
Voor een verhaaltje had je een derde duim gekregen. Maar de eerste twee heb je van mij al binnen.
Mooie foto’s! Gaaf hoe de schakeltjesband uit echt zichtbare schakeltjes bestaat, en hoe die schakeltjes dan ook om de bandpen liggen. Had ik nog niet eerder gezien volgens mij.
Nu wil ik dat ook.
Niks van aantrekken en zolang je niets tegen de regels doet hier kun je ze lekker laten blaten
Maar leuk horloge overigens en plaatjes zijn altijd goed en een verhaaltje ook leuk maar allemaal geen plicht.
Mooi horloge en goede foto’s. Daar houden wij van!
Mooie klok! En maak je niet druk om een aantal zuurpruimen, dit is een geweldig forum met vele behulpzame liefhebbers.
Ik vind 'm mooi, zeker die met de blauwe wijzers! Maar deze mag er ook zijn. Ik zit er momenteel achteraan; althans, als de prijs me een beetje aanstaat.
Mooi, goede foto’s ook Best leuk eigenlijk op die mesh band. Ik hem 'm zelf met gouden indices op een hagedis band:
Bij het zien van deze foto’s krijg ik spijt dat ik die van mij heb verkocht
Bedankt voor alle positive feedback.
De Orient Star Classic is zeker een blijvertje in mij bescheiden collectie.