Beste mensen,
Ik zou me graag wat beginnen oriënteren in de Omega Dynamic 1. Specifiek wil ik op zoek gaan naar een mooie Bulls eye op leder. voorbeeldje van het tripple-W om het interessant te houden:
Hoe meer advertentie’s ik bekijk, hoe meer ik alles door elkaar sla. Aangezien dit horloge een kast uit 1 stuk is, worden ze zelden geopend om te controleren welke referentie het daadwerkelijk is, en welk kaliber er in zit.
zo zie ik op chrono24 advertenties waarvan op de wijzerplaat sprake is van een automaat, terwijl de adverteerder spreekt over een handwind kaliber, of referentie die duid op een handwinder volgens de database op de omega-website. Het helpt ook niet dat niet iedere referentie op omegawatches.com/vintage-watches voorzien is van een foto.
Mag ik aannemen dat er een apparte referentie is voor een no-date, date, en day-date en dat zowel voor auto, als handwind?
hoe gaan jullie te werk op er zeker van te zijn dat het horloge dat je koopt ook daadwerkelijk klopt?
zijn er naslagwerken specifiek voor dit model die ik nog niet gevonden heb?
Alvast bedankt om jullie ervaring te delen. hierbij nog een plaatje als beloning voor het uitlezen van dit uitgebreide vraagstuk.