Ik heb er volgens mij al een keer het één en ander over gelezen hier maar wilde het toch nog even onder de aandacht brengen.
Ene verkoper (originaldeal2009) op Ebay verkoopt oude omgebouwde horloges en deze zijn naar mijn mening zo nep als t maar kan.
Bij sommige exemplaren is er bijv. een Omega logo ergens vanuit gesneden en op de dial geplakt. Ik snap niet dat mensen hier geld aan uitgeven.
Heeft één van jullie wel iets van hem gekocht?
Het grappige is ook dat hij niet vermeld dat de dial gewoon fake is. Nee meneertje/ vrouwtje noemt het bijv. ‘refinished signed Rolex’’.
En dan nog die mooie verhalen erbij. Mensen stinken hier blijkbaar toch in.
Geweldig…
Antique Men’s Wrist Watch.
We offer you a rare wrist watch timepiece that dates circa 1910-30’s. It was made by the “UNITAS”.
This auction is for a scarce and rare type example of a men’s ca 1910-30's timepiece.
DIAL: This gorgeous, men’s watch is a very handsome specimen and features authentic porcelain DIAL with Luminious Arabic numbers, ORIGINAL Luminious BLUE STEEL HANDS. Have inscription “Unitas”. The watch have NEW DOME PLASTIC GLASS.
prachtige wijzerplaat, gelumed door een dronken rus denk ik…
Volgens mij zijn er wel degelijk Omega wijzerplaten waarbij het lijkt alsof het Omega logo ergens is uitgesneden en op nieuw is opgeplakt.
Als een soort plateautje.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat de rest meteen een kloppend horloge is.
Zie ze ook wel eens voorbij komen die adverenties vaak uit Polen of de Ukraïne: Patek, Vacheron etc.
Dat mensen daarop bieden!?
Deze z;n iig nep en al die andere verkopers uit oekraine ook naar mijn idee.
Stuur aub even wat voorbeelden van originele Omega’s met gesneden logo.
Wil ik wel ziendan