Origineel Breitling of niet ? Uitkomst is geen verrassing...NEP

En daar moest ik 366 dagen actief voor zijn! :hushed::sob::joy::joy:

4 likes

Geen nood, we helpen je wel een handje. Als je dat icoontje hieronder weet te vinden kun je foto’s uploaden. Je kunt ze ook gewoon plakken in je antwoord trouwens

afbeelding

3 likes

Een nieuw record toch! Telt ook voor iets… :sweat_smile:

2 likes

Tjah, same here. Maar in 2011 kon je ook voor een prikkie een tweedehands sub kopen. Tijden zijn veranderd :man_shrugging:t2:

5 likes

:grin::grin:

1 like

Het zou me verbazen als deze echt is. Ondanks de slechte foto.
Sorry …

1 like

Het ziet er ouder uit en flink gedragen, wat me triggert in dit geval. Ik ben geen Breitling kenner echter

Dit is geen echte. Daar durf ik wel een flesje wijn op te zetten. De afwerking, de wijzerplaat, de bandaansluiting etc. etc.

Hij is wel flink gedragen, dat klopt. Waar is deze gevonden?

2 likes

In Amsterdam noord

Ouch, de achterkant van die kast :grimacing:

Normaal oordeel ik niet zo snel over neo-vintage Breitling omdat de kwaliteit van echte exemplaren ook nog wel eens te wensen over kan laten. Maar deze achterkant vertelt wel het hele verhaal ben ik bang…

3 likes

Ik ga ervan uit dat alle Breitlings zwaar zijn, deze is lichter.echter lijkt het op een dames versie …

Ik haak af. Mijn oordeel heb je kunnen lezen.
Mocht 'ie per ongeluk toch echt zijn hoor ik graag waar de fles wijn naartoe kan … :sunglasses:

5 likes

Dank voor je hulp hierin, ik neem je advies dan ook over.

3 likes

Terugleggen!

6 likes

Zitten ze in Amsterdam Noord op te wachten…

Nep. Sorry - kan hem niet echter maken voor je. Heb een tijdje professioneel Breitlings geserviced. Bij Breitling NL. Dan heb je aan 1 blik genoeg. In de tijd dat ik daar werkte hebben we 2x een door een AD opgestuurd horloge teruggestuurd. Bleek nep. Zo gek wordt het soms…

5 likes

Het feit dat Breitling 1884 niet mooi gecentreerd staat is verdacht.

1 like

The hell it is. De kast is niet eens van RVS. Je ziet het chroom al bellen blazen.

4 likes