Origineel Breitling of niet ? Uitkomst is geen verrassing...NEP

Heb jij een origineel of twijfel je? Plaats hier je afbeelding en details, dan zoeken we het uit.

1 like

Is daar niet al een rubriekje voor “Vragen over echtheid”?

3 likes

Aj, dat wist ik niet. Ik heb een horloge via mijn schoonvader gekregen die hij gevonden heeft. Hij vroeg aan mij om het uit te zoeken. Ik kon het niet vinden, dus heb een topic aangemaakt.

of je een origineel topic hebt? We zoeken het hier uit… :grin:

4 likes

Foto’s?

Ik kreeg de indruk dat je een nieuwe hulpservice wilde beginnen. :rofl:

Ha ja dat klopt. Ik kwam dit topic niet tegen, maar heb niet goed genoeg gekeken gok ik

Vertel! Om welk horloge gaat het en zonder (goede!) foto’s heb je ook weinig kans op een zinnig antwoord … :sunglasses:

2 likes

Kom maar door. Origineel topic of niet, zoekplaatjes zijn altijd leuk :slightly_smiling_face:

2 likes

Klopt, het is een eigen categorie.

1 like

Er is een gouden categorie: Vragen over echtheid

Ok top. Ik moet nog even uitvogelen hoe dit allemaal werkt en hoe ik een foto plaats.

Er is ook niet één topic. Er is wel een rubriek, waar ik jouw topic al even naartoe heb verplaatst.

Kom maar door met je informatie! :wink:

Ik had verwacht dat je dat wel zou weten met 13 jaar lid zijn en TL2. :sweat_smile::thinking:

5 likes

Hiermee:
afbeelding

Ik dacht: “Hoe kan een TL-2 dat nu niet weten?” maar ik zie al waarom…

Ongelooflijk dit!

6 likes

Ja ben al lang lid maar heb nooit zelf iets geplaatst nog.maar uiteindelijk toch even terug naar dit forum, want ik heb het idee dat ik hier mijn antwoord vind.

3 likes

Je hebt TL2 en je hebt TL2…

5 likes

Dus ondanks de jaren ben ik nog steeds een noob

4 likes

Je krijgt echt alleen een antwoord als je met concrete informatie komt.
Al dat geklets verder is leuk, maar je wil weten of een horloge echt is toch? Toegegeven, je wordt een beetje uitgedaagd door anderen. Iemands TL is nl. altijd voer voor discussie. Geen idee waarom? Maar toch. :beers:

Inmiddels ben ik wel benieuwd naar het horloge.

2 likes