Origineel exemplaar?

Ik zou graag een horloge overnemen van particuliere verkoper maar naar de echtheid is het altijd een beetje gissen, hoe dan ook.

Ik stuur wat foto’s dit forum in, in de hoop dat ik daaromtrent wat meer duidelijkheid krijg?

Alvast hartelijk dank.
Mvg
K.D.

Ik vind de foto’s niet erg duidelijk.
Wat is de prijs ?

Gaat waarschijnlijk om deze

Lekkere beschrijving erbij zeg

1 like

Vraag sowieso een uitvoerigere omschijving met duidelijke foto’d via je mail!!!

Materiaal : Goud

Voor € 1500,- dat kan mi niet kloppen.

2 likes

De wijzerplaat heeft een structuur die ik bij vergelijkbare horloges niet terug kan vinden. De lijntjes vanuit het midden naar de buitenkant.

image

Edit: toch gevonden, ref. B13048, deze heeft dezelfde structuur

Prijs lijkt me ook aan de (te) lage kant.

Op chrono24 zijn er ook een aantal te vinden voor dat bedrag, voor minder zelfs.

Excuses, je hebt helemaal gelijk. Vergiste me tussen het 39mm en 43mm model.

Ik schat in dat het een echte is, wel veel te duur overigens. Ik adviseer KKK: kijken, keuren, (niet) kopen…!

Bedankt voor de heel interessante reacties. Is idd wat flauwtjes qua beschrijving maar we hadden ondertussen wel contact , zelf via whatsapp. Ik ben ook eerlijk met de persoon maar heb wel gezegd dat wanneer ik 100% zeker zou zijn van de originaliteit, ik niet lang meer zou gaan twijfelen. Altijd moeilijk met 2dehands particuliere verkoop natuurlijk.

Gaat inderdaad over die maar ik kon geen link posten omdat ik net ‘nieuw lid’ ben.

"Wat betreft de staat van dienst. 7 op 10. Heeft ‘beurtje’ nodig maar niet polieren, pusherz zijn niet versleten. Bandje is ok."
Zo beschreef ie nog.

Een beurtje bij een chronograaf kan best een kostenpost zijn. Houdt het rekening mee met een eventueel bod…