Originele band Tissot PR 516 GL Wat zou jij doen?

Ik kan voor mijn pas aangeschafte Tissot deze originele band krijgen voor een goede prijs…(€40)

Mijn vraag is:

Zouden jullie deze aankoop doen zodat het horloge 100% origineel is of gewoon doordragen op de band die ik nu heb? De rallyband zou ik niet dragen, anders was de beslissing makkelijk…
Ik heb nu alles compleet incl. box, aankoopbon, servicebewijs en boekjes. Alleen de band was niet origineel…

Ik hoor graag wat jullie ideeën zijn

1 like

Al is het maar om de set compleet te maken.
Ik zou er zeker voor dat geld ,de stalen band bij willen hebben

3 likes

Altijd doen. Of je hem nu draagt of niet, het horloge is wel compleet.

Dick

Ik zou het niet doen. Niemand draagt dat bakje omdat het rot zit. Het horloge wordt geen 100 euro meer waard met dit bandje.

Mocht dit een horloge zijn dat altijd in je collectie blijft zou ik het overwegen. Bij mogelijk geflipper zou ik het voorbij laten gaan.

2 likes

Ik vind het een wanstaltig bandje, dus zou het niet doen.

Het horloge vind ik mooi, en als ik hem van je zou willen kopen zou ik je een bod -40 doen zodat je zelf deze stalen band mag houden :wink:

2 likes

Ik hou het in gedachten… is dan misschien wel wanstaltig maar functioneler vind je ze niet…

image

2 likes

Gewoon doen! 40,- om een setje completer en dus nog leuker te maken, lijkt me geen geld.
Maarja, ik kan makkelijk praten. Ik heb zelf een gouden band bij een Rolex Day-Date gekocht terwijl ik hem bijna altijd op leer draag… :wink:

1 like

Ik zou het doen.

1 like

Doen :+1:

1 like

Doen! Mooi horloge trouwens… :ok_hand:

1 like

De leren band die er nu opzit ziet er ook redelijk gedragen uit, dus ik zou het geld voor een mooie leren band gebruiken :wink:.

Veertig euro investeren om het horloge vijftig euro meer waard te laten zijn? Meh.
Ik zou er lekker iets leuks mee gaan doen.

Zoals al eerder gezegd als je hem toch gaat verkopen dan zou ik het zeker niet doen. Een vriend van mij heeft trouwens ook een stalen rally bandje die wel makkelijk zit. Ook origineel Tissot en erg mooi. Maar dit exemplaar lijkt mij alleen erg mooi als het horloge in een doosje zit. Succes met je keuze

1 like

Bedankt… heb deze speciaal voor dit horloge aangeschaft. Handgemaakt kalfsleer met gedragen look. :grimacing:

1 like

:joy: :+1:

1 like

Die stalen band is echt prut. Die zitten ook op een €20,- Casio.

Ik zou der ook doen… Ownee wacht verkeerde forum…:laughing:

1 like

Was waiting for this. Terug naar dumpert jij

1 like

Dacht dat de binnenkant van het bandje ook deze look had, vandaar mijn reactie :smile:. Mijn reactie toont wel dat het origineel oogt :+1:t6:.

Voelde ook als een compliment eigenlijk👍

1 like