Originele seamaster de ville?

Volgende omega staat te koop. Door mijn beperkte ervaring dacht ik jullie mening te vragen over de staat, originaliteit en wat hij zou mogen kosten.
Alvast bedankt.

Kavel is verkocht staat er als ik er op klik… Dus maakt niet gek veel meer uit gok ik

Ik had het laatste bod maar dit was onder de reserve prijs. Nu contacteren ze mij dat ik voor mijn laatst geplaatste bod alsnog mag kopen. Vandaar mijn vraag.
Mvg

Ik kan alleen geen foto’s meer zien omdat het kavel gesloten is. Dus ben bang dat we hier niet veel over kunnen zeggen tenzij je foto’s kan plaatsen

Edit: ik zie de foto’s nu wel, sorry. Hij ziet er prima uit qua originaliteit. Wel wat krasjes hier en daar. Wellicht kunnen andere leden je meer vertellen

In de app kan je ze nog wel zien. Helaas heb ik er geen verstand van…

Ik denk wel dat hij origineel is, maar ik vind de schatting van de expert erg hoog. Er staat op HF een leuke vintage Omega voor 400.

Wel lastig te zeggen vanaf de fotos maar ik zeg strakke kast, goeie wijzerplaat, lijkt me dus een net ding. Krasjes op het glas zijn er zo uit te poetsen. Leuk dingetje ook, no date wijzerplaat. Wel uitkijken want er komen nog een hoop extra kosten bij op catawiki. Waarde richting de 500 euro denk ik dus met de extra catawiki kosten zou ik het alleen doen als je bod max 400-450 is maar veel meer niet.

Wat ik me echter wel afvraag is wat voor mensen het horloge met wijzerplaat en wijzers er op wss zo op tafel leggen???

2 likes

Bedankt al voor de input.
Ik had deze op HF ook gezien nadat ik mijn bod had geplaatst. Mocht ik hem niet hebben in de veiling had ik geïnformeerd naar dit exemplaar.
Mijn bod was €377 dus met kosten en verzending kom ik op €420

2 likes

Mensen die hem niet willen verkopen. Was dit voor/na de overige foto’s? Wat voor schade is hierdoor ontstaan? Vuiltjes op de plaat/onder het glas etc.? Ik zou gelijk doorklikken.

Tja dat uurwerk op tafel. Je weet het niet maar dat kun je toch haast niet geloven? Wijzerplaat en wijzers zijn misschien gedemonteerd. Gok natuurlijk.
Ziet er verder orgineel en netjes uit. Orginele kroon, mooi achterdeksel.

Heb er zelf een met datum en 613 caliber. Ik heb 500 euro betaald. Die van mij had een krasje in de bezel. Die bezel heeft een zeer dikke goudlaag. In ieder geval bij die van mij. Kon die kras er 100% uitpoetsen.