Origo Rendezvous vs. Suunto Vector

Hoi allemaal,

Ik ben Nicola en heb dringend jullie hulp nodig! Ik zoek een digitaal horloge rond de €150. Nu heb ik er 2 gevonden nl.:
Origo Rendezvous: http://origowatch.com/catalog.php?cat=2
Suunto Vector: http://www.suunto.com/suunto/Worlds/outdoor/main/Product.jsp?CONTENT<>cnt_id=10134198673998511#

Welke van deze 2 is de beste, of weten jullie nog een ander digitaal herenhorloge in deze prijsklasse?

BVD Nicola

Hi Nicola, Origo ken ik niet dus durf ik niets over te zeggen Suunto daarintegen zijn prima horloges echter de menu’s zijn niet heel duidelijk. Kan ook kijken naar Casio die ondermeer de pro-trek en g-shock serie heeft.

Succes

Beste Niicola,
Met origo heb ik geen ervaring maar de Suunto is een prima klok.
Een alternatief is een G-shock in de duurdere prijsklasse. ook prima.
b.v. de Gulman of de Riseman beide topklokken op digitaal gebied.
Veel succes en plezier met je keuze

Groetjes

Lenno

leeuwentemmer Schreef:

Hi Nicola, Origo ken ik niet dus durf ik niets
over te zeggen Suunto daarintegen zijn prima
horloges echter de menu’s zijn niet heel
duidelijk. Kan ook kijken naar de casio pro-trek
serie.

Succes

Die zijn allemaal veel te duur, en ik vind ze niet echt mooi… Maar bedankt voor je reactie :slight_smile:

lenno Schreef:

Beste Niicola,
Met origo heb ik geen ervaring maar de Suunto is
een prima klok.
Een alternatief is een G-shock in de duurdere
prijsklasse. ook prima.
b.v. de Gulman of de Riseman beide topklokken op
digitaal gebied.
Veel succes en plezier met je keuze

Groetjes
Dat is idd de duurdere prijsklasse, daar heb ik al naar gekeken maar ik vind die niet echt mooi. Ik wil het liefste geen dikke randen en dan zo’n klein beeld. Ik heb nu een Nike Triax Speed 10, die heb ik al 4 jaar dus ik ben nu wel toe aan een andere :slight_smile:

Lenno

Nicola, ik weet niet voor welke activiteiten je het horloge gebruikt, zelf ken ik Origo niet, Ik heb een Suunto Observer maar die is duurder dan jouw budget. Ik ben zeer tervreden over de kwaliteit van Suunto maar de menu’s zijn niet altijd even logisch. Heb je al eens gekeken naar het merk Polar?

succes.

Origo ken ik niet; zegt me helemaal niets. Suunto is in ieder geval een bekende naam. Overigens heb ik met Suunto geen ervaring, maar mijn horloge-intuïtie drijft me in dit geval wel naar Suunto. Zeker als je bijv. de ProTrek-serie van Casio niets vindt.

Succes met je afwegingen. Enne… houd je ons op de hoogte?

ik draag deze vector een army model totaal zwart ben er erg over te spreken erg fijn en draagt heerlijk suunto is in mijn ogen wel een degelijk merk die ander ken ik niet .ik zou de suunto nemen

Ik heb zelf een Suunto Observer. Goede degelijke klok. Vreet wel batterijen maar die kun je gemakkelijk zelf vervangen. De service van Suunto is ook prima.

De Origo is wel een stuk nieuwer, uit 2008 volgensmij. Terwijl die Suunto uit 1999 is…
En ik kan de Origo nergens op een Nederlandse site vinden waar je hem kan bestellen… Hoe moet ik dat dan doen?

Heel eenvoudig… Dan bestel je 'm toch in het buitenland!
Wat bedoel je trouwens met ouder en nieuwer? Gaat het om een tweedehands horloge of bedoel je het jaar van verschijnen van het bewuste model?

Ik bedoel het jaar van verschijnen. Maar kan ik hem dus op Amazon bestellen zonder extra kosten?

wat je zelf al aangeeft suunto (model 1999) is een beproefd model die origo moet zich zelf eerst nog waarmaken zo is het met autos ook

Ik heb wel veel goeie reviews gelezen over de origo. Maar die secondenweergave vind ik niet zo mooi. Maar de suunto is weer duurder…

Die origo zal ook best een goed klok zijn maar als je zoals suunto 10 jaar het zelfde product kunt verkopen zegt dat ook wel iets over dat product + batterij wissel is er makkelijk en als die ingesteld is werkt die erg makkelijk. vind zelf de suunto core ook erg mooi