Iets teveel kleurtjes bij elkaar maar zullen vast liefhebbers voor zijn.
Dit dus
Iets teveel kleurtjes bij elkaar maar zullen vast liefhebbers voor zijn.
Dit dus
Die band gaat mooie âpatinaâ krijgen, ben eigenlijk wel benieuwd of dergelijke banden van high-end denim makers ook los te krijgen zijn.
Erg mooi maar zou er niet 2k voor neerleggen.
de banden zullen niet los worden verkocht - was toevallig ook een vraag bij de presentatie vanmiddag
Mooi! Geen 2k mooi.
compact volledig antwoord
Dat is toch door de bolling van het glas?
No date lume wijzers is minder, klopt niet echt bij de indexen
Maar, euh: "Momotaro jeans are weaved on vintage looms and stitched by hand."
Dat doet mij hier aan denken.
Zou je ze apart kunnen bestellen? Zou inderdaad misschien wel tof kunnen staan op mijn Deauville
@OrisBoutiqueAmsterdam enig idee of die banden verkrijgbaar zullen zijn?
In de presentatie zei mr. Studer dat ze niet los verkrijgbaar zijn, of dat in de praktijk ook echt zo gaat, weet ik niet.
Spijtig, maar ik vrees hoe dan ook voor de prijs als ze zouden beschikbaar zijn. We gaan het zien he
Is het eigenlijk een Limited Edition? Ik lees er nergens iets over.
Vanmiddag werd gezegd dat het geen limited edition is, maar dat ze niet onbeperkt geproduceerd worden. Althans iets in die strekking. Het niveau van het Engels hield niet over.
Ik vind Oris nog steeds een sympathiek merk, o.a. doordat ze onafhankelijk zijn, maar het begint nu wel een beetje te neigen maar dat andere merk wat met een âOâ begint (en welke niet meer onafhankelijk is).
Great
Prachtige kleur, zeker icm goud/brons. En Oris, altijd goed
Met kleding zit er een wereld van verschil in de kwaliteit van vroeger en de moderne âfastâ fashion.
Men had vroeger minder kleding, van betere kwaliteit die veel langer mee moest gaan dan die moderne snel in elkaar gestikte meuk.
Hele mooie wijzerplaat⊠Maar dat verkleurbare brons, nee helaas.
Dat klopt wat je zegt. Maar bij die zin moet ik toch echt eerst aan hipsters denken. Vintage looms.
Helaas vind ik het horloge een beetje een overdaad aan elementen hebben.
Ze hadden het faded uit de plaat in het bandje terug moeten laten komen.
Het ontbreken van een datum vind ik dan wel weer een hele plus.