Oris (65 40mm) X Momotaro - wat denken jullie er van?

Oris 65 Momotaro set

Hi all, vandaag gelanceerd.

Oris x Momotaro
Innovations
Earn your stripes

This special steel and bronze version of the Oris Divers Sixty-Five is made in collaboration with the independent Japanese company Momotaro Jeans. The Oris x Momotaro is borne of a shared culture of craftsmanship. Momotaro jeans are weaved on vintage looms and stitched by hand. The watch is supplied in a denim travel pouch.

Bron: foto’s komen van de Oris website

15 likes

Mooie wijzerplaat, als geheel wat rommelig.

2 likes

Zoals ik in het Oris topic ook al zei; gave 65! Kleurstellingen vind ik geslaagd en het denim bandje mag er ook zeker zijn :sunglasses:

Hmm ik vind 'm wel geslaagd eigenlijk…en no-date is een plus. Ik verbaas mijzelf vandaag. :grinning:

2 likes

Prachtige plaat zeg!
Die band past er niet helemaal goed bij inderdaad.

Hij is vanaf nu te bestellen :wink:

1 like

Yup. :smile: Wel uit CH dus +20% invoerrechten/BTW als je ongeluk hebt.

1 like

De band zelf is prachtig. Alles bij elkaar voor mij te druk. Met matching stiksels met de band ipv geel is het al rustiger en beter in balans. En voor mij moet de band bij de plaat passen…en dat doet het m.i. niet.

3 likes

Even de lokale boutique bellen, krijg je misschien nog wel wat korting :laughing:

1 like

Uiteraard. :sunglasses:

1 like

Even dubbelposten met het Oris topic:

Weer een colab voor een zoveelste 65. Als je hier een week voor moet teasen, dan creëer je toch verkeerde verwachtingen vind ik.

Ook jammer ook dat ze niets meer doen met die originele 60’s cijfers op 3-6-9-12, maar dat zal minder verkopen vermoedelijk?

No date en frisse wijzerplaat: :+1:
Lume van wijzers en plaat matchen niet (dit heb ik nog gezien bij die bronzen 65’s dacht ik): :-1:

Alles tesamen leuk op zich, maar niet 2k leuk :blush:

2 likes

Yup…echt een no-go, ik kon er ook niet aan wennen. Heel gaaf ding maar ze moeten ophouden met de lume te mismatchen. Ik hou t vooralsnog wel bij deze:

11 likes

Die kleur van de wijzerplaat is er volgens mij ook al op een Aquis (of iets dat er sterk op lijkt). Best mooi, maar had er meer van verwacht.

1 like

Ik vind het net iets te veel een bijelkaar geraapte mix, zooitje wil ik niet zeggen. Je hebt het mint groen van de wijzerplaat, het zwart van de bezel, brons van de rand, wijzers en indices, het staal van de kast en dan ook nog eens donkerblauw van de denim band.

Individueel allemaal heel mooi en ongetwijfeld goede kwaliteit maar als combinatie vind ik het geen geheel lijken. Er had wel meer in gezeten.

2 likes

Ik vind 'm enorm gaaf!

3 likes

Ik wilde het niet meteen zeggen, maar dit was exact mijn eerste gedachte.

1 like

Bandje is wel leuk. Zal ws. wel mooi staan op de Deauville.

gauw op een leren band! wordt een beetje moe van alle specials van Oris…

1 like

Ik vind m best wel leuk… maar Oris he.

Die koop ik niet.

Alle kleuren en stijlen sluiten voor mij net niet lekker op elkaar aan…