Oris 65 of Hamilton intramatic chrono reverse panda

En eens kijken of ik een glimlach krijg!

1 like

We zijn benieuwd :smiley::+1: sowieso alletwee toppers dus slechte keuzes zijn er niet!

1 like

Heb je m uiteindelijk wel in goede staat gekregen?

mmm, je hebt gelijk @FransT… het is vrij eenzijdig eigenlijk…

1 like

Oris is wel een forum darling. Het is net geen rolex wat dat betreft.

Dat dus.

Hou eens op alleen maar chrono’s te kopen. Dat is saai. Mooiere vintage-vibe duikers ga je niet vinden, die sixty five is echt top.

1 like

Ik snap de keuze uit deze twee horloges. Ik heb zelf wel een zwak voor reversed panda’s maar toch zou ik zelf voor de Oris gaan. Past wellicht beter als een aanvulling op je huidige collectie. Bij mijzelf zou de keuze ook nog tussen een Sinn 104 gaan…

De 65 Divers natuurlijk! :ok_hand:

Ik heb er eentje in mijn collectie en die gaat nooit meer weg. Heerlijk horloge en authentiek bovendien.:slightly_smiling_face:

Daarnaast heb je al een stapel chrono’s liggen dus hij voegt iets toe voor jou.

Succes en keep us posted!:+1:

3 likes

Nee, niet om een derde exemplaar gevraagd. Was wel lekker kleurtje blauw. Je ziet de stofjes op de wijzerplaat zitten bij de bovenste foto.

2 likes

En toch met maar een vrij beperkte oplage. En ook niet al teveel verkoop adressen, dus knap.
De mensen die een Oris hebben ( gehad ), zijn ook bijna altijd positief over hun horloge.

2 likes

Een Oris met de datum op 6 !
Pachtige duiker

1 like

Contact gehad met juwelier in Haren. Ze hebben de Oris in 40mm en 42mm liggen. Ik wilde eigenlijk gister gaan passen op weg naar het vliegveld maar dat lukte niet meer tijdstechnisch. Zal waarschijnlijk eind augustus passen worden. Ze hanteren de adviesprijs van Oris. Is daar naar jullie ervaring nog over te praten? Heb alleen mijn speedmaster fonkelnieuw gekocht. Die was al superscherp geprijsd, dus daar viel viel niet meer over te onderhandelen. Zou dat in dit geval wel willen.

10% zou toch wel moeten lukken