Oris 65 Rubber strap eindvasthouder (extra toevoegen)

Beste medeforumgenoten en Oris liefhebbers :slight_smile:

Ik draag al vanaf dat de Oris 65 bronze 40mm uit komt deze met veel plezier op de originele rubber tropical band. Dit is het bandje dat bij het horloge hoort. Nu vind ik het vervelend dat dit bandje maar 1 bijhouder erop heeft zitten om het resterende deel van het bandje onder te klemmen.

Nu lijkt dit wel gewoon te kloppen als ik de afbeeldingen online bekijk. Maar het vreemde is, ik kom ook afbeeldingen tegen van de eerdere Oris 65 modellen met een rubber band met 2 bijhoudertjes erop.
Er lijken dus 2 originele banden in omloop te zijn.

Nu is eigenlijk mijn vraag: weet iemand waar ik online een extra bijhoudertje kan bestellen (van ongeveer hetzelfde materiaal en kleur)?
Het Oris bandje loop meer smal uit dan bijvooreeld de Zulu diver tropical strap waardoor het bijhoudertje waarschijnlijk ook wat smaller moet zijn. voor deze Oris band.

Zo is het bij mij:

Zo is het bij de rubber band die bij de eerste 65 hoort:

Graag zou ik bijvoorbeeld 2 van die losse bijhouders bestellen en vervangen op mijn bandje (ze zien er ook wat steviger uit en lijken meer op de Zulu bijhouders).

1 like

Zoek even op ebay “rubber keepers”

1 like

Held!

1 like

Gaat niet helemaal goed denk ik.

14 likes

Ondertussen een paar besteld, zal een update geven als ze er zijn en of het wat is voor dit bedrag. De eBay ‘rubber keepers’ leken wat duur en of de kwaliteit beter is blijkt niet echt uit de advertenties die ik kon vinden, veel uit de UK waar dus meer verzending bij kwam dat het itempje koste.

:joy:

1 like

Dank voor de Inspiratie…

9 likes

Nice one @Jurk :+1:

Je zou zo bij een reclamebureau aan de slag kunnen.

3 likes

Hahaha… misschien moet ik toch echt iets gaan doen met mijn creativiteit. Wilde destijds de reclame in, maar niemand nam mij aan. :joy:

Dat was toen Idd mijn droom. :upside_down_face:

2 likes

rubber retainer

3.66 bij amazon gratis verzenden