Oris alternatief

Ik vind de oris big crown propilot altimeter erg mooi maar mijn portemonnee vind het wat minder leuk. Hebben jullie toevallig alternatieven hiervoor met een maximum van 750.

Al vast bedankt.

image

Zo eentje misschien?

1 like

Als het vooral om de vorm van de kast gaat lun je zoeken naar zogenaamde super compressor horloges. Gezien je budget is de keuze niet reuze zo vermoed ik.

Vind Oris mooier maar is misschien een alternatief. Ik vind de blauwe het mooist. Wat is de naam / type van deze Hamilton want kan het niet zo snel vinden.

Heeft er wat van weg.

1 like

Hamilton khaki pilot pioneer. Is een aluminium kast. Misschien wordt er hier op HF nog 1 aangeboden. Ik weet dat ze tijdens een sale van outlet Roermond toen heel weinig hebben gekost. Nu gaan ze voor rond de 700 euro

€ 275,00 was het toch ?

andere portemonnee nemen?

:roll_eyes:

4 likes

Ik heb geen alternatief voor je, maar ik zou lekker doorsparen. Zie het maar zo je kunt beter achter je droomvrouw aan gaan wat meer tijd kost, dan dat je wat aanmoddert met haar lelijke vriendin. Never take second best!!

1 like

Seiko flighty? Ref even kwijt. Sna… nog iets. In quartz en automaat

1 like

Volgens mij wel ja

De Seiko SRPB57 misschien?

d35faf7d-0780-4aca-adf2-e4e3286e72b7__43789_1512447622_500_750

(Of de SRPB59 (wit) of SRPB61 (zwart met witte binnenring))

Zitten zo rond de €250, hoewel ze hier voor €170 staan (maar deze winkel ken ik niet, dus of ze betrouwbaar zijn, geen idee. Weet ook niet waar ze zitten. Korea misschien?)

2 likes