Deze Oris Aquis is al enige tijd in mijn bezit, maar de afgelopen jaren draag ik hem steeds minder, tot zelfden, tot nooit meer. Het is een geweldig horloge met een prachtige groene wijzerplaat die echt opvalt in het daglicht. De rubberen band draagt bijzonder comfortabel, terwijl de stalen band is voorzien van een handige duikersverlenging. Kortom: het perfecte horloge voor op vakantie en voor thuis – wat wil je nog meer?
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en te ruil
Merk en model: Oris Aquis - 01 733 7732 4157
Diameter: 39,5 mm
Leeftijd: 22-5-21
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04-2022
Factuur en/of certificaat: Factuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Papieren, factuur, doos, rubberband met sluiting en schroevendraaier
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen - verzenden risico koper
Conditie (krassen, werking etc): loopt naar behoren, kast zeer goed - banden gebruikerssporen zie foto’s. Ik heb de meest dramatische foto’s toegevoegd, persoonlijk vind ik het in de praktijk reuze meevallen.
Soort uurwerk en kaliber: Oris Calibre 733 (Sellita SW200)
Vraagprijs: 1250
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Samenvatting
Deze tekst wordt verborgen