Oris Aquis Cherry

Te koop aangeboden de mooiste kleur van de Oris Aquis.
De prachtige Cherry rode plaat in dit horloge laat zich ieder moment van de dag van een andere kant zien. De kleur gaat van ogenschijnlijk zwart naar knalrood, met daar tussenin schitterende varianten van de sunburst.
Het is een robuust horloge met een mooie bouw.
Zie de foto’s om de conditie te beoordelen, maar wees bewust dat de foto vaak een overdreven resultaat laat zien.
Laat je ook niet afschrikken door de maat van het horloge. Een beetje pols kan dit hebben of kan er op zijn minst aan wennen.
Ik heb het horloge zelf overgenomen van een forumlid, toen het slechts een aantal maanden oud was en heb het met veel plezier gedragen!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Oris Aquis
01.733.7730.4158
Diameter: 43,5
Leeftijd: 17-10-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2023
Factuur en/of certificaat: none
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, garantie pas, schakels en hangtag

Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen in Rotterdam (tenzij wij iets anders overeenkomen)
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt, maar passend bij de leeftijd
Soort uurwerk en kaliber: automatic
Vraagprijs: € 1.200
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

12 likes