Oris Aquis Date Upcycle

Tijdens mijn zoektocht naar een zomerhorloge kruiste deze schoonheid maandag onverwacht mijn pad. Eerlijk gezegd was ik eigenlijk op zoek naar een Oris Divers Sixty-Five, maar zoals zo vaak beslist het leven daar anders over.

Deze Oris Aquis Upcycle uit 2024 bevond zich zo’n 200 kilometer verderop. Toevallig moest ik net woensdag in de buurt zijn. Na het werk maakte ik dus een kleine omweg. Een aangename babbel, een zorgvuldige inspectie van het horloge… en een kwartiertje later zat deze schoonheid al rond mijn pols.

De wijzerplaat is uniek dankzij het gerecycleerde plastic. Geen enkele is identiek. Een vleugje rood, een tint roze, accenten van wit, maar vooral een overheersende blauwe kleur die alles samenbrengt. Het is voor een horloge dat moeiteloos schakelt tussen stijlvol op kantoor bij een wit hemd en chino, als nonchalant met een short en T-shirt, cocktails drinkend in een beachbar terwijl de zon langzaam zakt.

Anyhow, ondanks de gevaarlijke invloed van dit forum op mijn zelfbeheersing, is deze aankoop deze keer niet via het forum tot stand gekomen. Ik zocht een zomerhorloge. Blijkbaar zocht dit horloge mij.

Fijne dag nog :slightly_smiling_face:

13 likes

Cool! Proficiat

1 like

Super :ok_hand:t2:

1 like

Daar kan je nooit te vroeg mee beginnen.
Ik ben er nog niet uit wat ik over het horloge vind, het is in elk geval origineel
Proficiat

1 like

Mooi hoor. Lekker voor straks in de zomer inderdaad.

1 like

Tof!

Ik heb er ook eentje liggen (in de stickers :man_shrugging:).

Ik heb meerdere dealers gevraagd om foto’s van het horloge om de idd unieke wijzerplaten te kunnen beoordelen. Uiteindelijk een hele mooie uit Italië laten komen!

Veel plezier ermee!

1 like