Oris Aquis Depth Gauge

Hallo allen. Tom is de naam en ben een hobby horloge bezitter. Ik heb momenteel een citizen titanium duik/klim horloge, seiko monster en een suunto x-lander limited edition. Via dit forum heb ik een tijd geleden een breitling super avenger black steel gekocht en die een aantal jaar in het bezit gehad.
Na de breitling verkocht te hebben dit jaar is mijn oog gevallen op de Oris. Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit horloge? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten met dit type uurwerk en horloge?

Graag hoor ik van jullie.
Gr tom.

Caisson-ziekte?

1 like

Ik vind het iig een prachtig horloge. De functionaliteiten zal ik nooit gebruiken

prachtig merk, eigenlijk hoef je je bij geen enkel Oris model zorgen te maken.
Kwalitatief altijd top.
Dus ik zou zeggen, gewoon kopen.

groetjes Lenno

Dank voor jullie feedback. Het is wel ergens een ziekte… Na het wegdoen van de breitling is er toch een gat ontstaan op mijn pols. Een rolex is mischien waarde vaster maar het budget staat het niet toe.

Persoonlijk is dit ook mooier en een klok koop je voor jezelf.

Gr t.

Deze is erg mooi. Ik heb hem in mijn handen gehad en het is een bijzonder stukje techniek.
Vooral de dieptemeter in het glas is heel bijzonder.

Hier staat er eentje te koop.
Niet van mij.

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m984617266-tag-heuer-en-tw-steel-en-oris-3-supermooie-horloges.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr

Groet,

Mika

Hallo Mika,

Bedankt voor de ad maar heb er al 1 gevonden. Ik ga zaterdag kijken naar een nieuwe.

Ff een opmerking op de advertentie: als iemand al niet de moeite neemt om normale foto’s te nemen van zijn horloge snapt hij het niet denk ik. Screenshotjes zijn niet zo duidelijk. Just my 2 cent’s.

Gr t.

Zo, ik ben de blije eigenaar van de Oris!

2 likes

Mooie dikke klok, gefeliciteerd!

Mooie klok.
Flinke polsen zo te zien.

Mika

Gefeliciteerd!
Voor mijn polsen te groot met 46mm maar een top horloge.
En als je ermee mocht gaan duiken? Geeft de diepte vrij nauwkeurig aan.

Ik heb nog een blad met een test over het horloge liggen.
Interesse i_d_k? Dan stuur maar een PB.

Bedankt voor de reacties. Ben er zeer content mee. Ik zat eerst nog te twijfelen vanwege de rubberen band maar na het omzetten naar de stalen was ik om! Ik had hem nog wel wat groter verwacht maar dit is prima.

Gr t.

Mooie klok.