Zeer tevreden met het vakwerk van Julien Landa.
Fijne Avond.
Zeer tevreden met het vakwerk van Julien Landa.
Fijne Avond.
Mooi, past goed en lekker dik…
Schitterend, dit soort vakwerk geeft de aankoop van een aquis ineens wat meer zin . Ben altijd wel gecharmeerd geweest van de aquis maar het gebrek aan banden keuze heeft mij weerhouden van aankoop. Met dit soort opties wordt het wellicht interessanter.
Wat was je kwijt voor die band? Past die ook op de aquis depth gauge?
Gr Ted.
Ja was mijn specifieke wens, een bandikte van minimaal 4mm. Was geen probleem.
Ik vind het niet echt geslaagd… Vind de Aquis veruit het mooist op zijn rubberen band. Staal al minder maar leer vind ik er persoonlijk niet op passen… Maar ach wie ben ik enjoy!
100 euro inclusief verzendkosten.
Je moet even de lug opmeten. Van de Aquis is deze 26mm het smalle stukje 12 en diepte 5.
Hij maakt het op maat.
Niet slecht! Vind zelf de stalen band subliem waarbij de lugs onderdeel van de band worden. Maar dit is een prima alternatief voor het rubber.
Bedankt voor je reply. Ik ga maar is bekijken of ik er 1 bestel. Maakt de klok wel mooi af.
Gr t.
Ja inderdaad, je kan alle kleuren en maten zelf aangeven bij hem.
En binnen 5 dagen geleverd.
Succes
Is wel een twijfelgeval. Heb je nog meer foto’s?
Toch maar niks?
Haha scherp
Ja ik ben tot de conclusie gekomen dat de Aquis en de stalen band bij elkaar horen.
Vond de rubber band ook al minder staan.
De Landa strap is heel mooi hoor maar voor mij persoonlijk is het hem net niet.
Ik heb hem gehad met de originele rubberen- en de stalen band. Beide vond ik top, dus nooit de behoefte gehad op deze diver een leren band te hebben.
Ik heb ook getwijfeld over leer. Hou het uiteindelijk bij staal. Betere combinatie is er gewoonweg niet!
Ik heb de strap overgenomen en begrijp nu wat Ruvava bedoelt. Ik moet er denk ik ff aan wennen en ga het een paar daagies proberen. De ruimte tussen de lugs en het bandje is niet zo mooi.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het ziet er een beetje armoedig uit.
De band doet het horloge absoluut te kort.
Heel gauw er weer afhalen
Was erg gehecht aan mijn aquis op rubber… Heb altijd geleerd dat goed rubber erg belangrijk is.
Staal kon mij wat minder bekoren en leer klopt gewoon niet tussen de brede lugs.
Het is inderdaad niet helemaal binnen de proporties. 1e dag zit erop. Ik houd hem er nog een paar dagen erop en ga dan wisselen met de rubberen band.
Vaak gedacht aan een leren strap voor mijn Aquis maar na het zien van deze foto weet ik het zeker … ik blijf bij rubber en staal.