Oris Aquis via chrono24....betrouwbaar?

Mijn zinnen gezet op Oris Aquis 39,5mm. Prijsverschil met aanbiedingen nederlandse AD’s en (trusted) aanbieders op Chrono24 is toch op zijn minst groot te normen, ca. €650.

Echter is dit betrouwbaar? Niet het risico op aankoop fake horloge oid?

Italiaanse dealer? :smile:

Idd haha., italiaanse en duitse aanbieder…want…:thinking:

Die Italianen bieden ze goedkoop op Chrono aan maar hebben het horloge niet bezit. Als jij een order plaatst gaan ze zoeken of ze hem ergens goedkoop kunnen inkopen. Maar je moet dus wachten en geen garantie dat je ook wat krijgt want als ze niks kunnen vinden cancelen ze je order na een paar maanden. Je krijgt wel je geld terug maar je wacht een paar maanden op niks.

Hmmmm… dank goed om te weten!

Ja en alle Italianen heten Emillio en eten alleen maar pasta en pizza de hele dag.

4 likes

Hoor altijd van Oris dat je goed met ze kan praten over de prijs… zou zeggen bel/ga langs bij de Amsterdamse boetiek met een prijsvoorstel. Wie weet kom je er samen uit en hoef je niet via chrono…

2 likes

Beter ook Monaco meenemen in de locatie

Idd lijkt mij het beste

Dat is natuurlijk niet altijd zo.
Even een berichtje of het horloge daadwerkelijk op voorraad ligt en je weet hoe het zit :wink:

Wat wil je er ongeveer aan uitgeven dan? Nieuw?

Als ik zeg €1400 ben ik warm schat ik . Niet @AA-79 ? :wink:

Als er de nodige reviews zijn kun je gerust op chrono kopen.

Ik heb laatst mijn Aquis chronograaf gekocht via een Duitse advertentie op chrono24. Was allemaal heel duidelijk verlopen. Geen verschil met NL aankoop behalve de taal!
Zoek gewoon een trusted seller met reviews die al xx jaar actief is, deze kun je zelf benaderen of via chrono24.
1 goede ervaring en geen seconde spijt

1 like

Er staat wel een nette op uhrforum voor dat bedrag.

Zo min mogelijk @royke74:joy::joy:

1 like