Oris Big Crown Kwijt

Vandaag 2e paas ben ik met mijn vrouw naar de strand in " zandvoort ". Ergens tussen tenten 19 en 21 op de strand liet ik mijn 2 tonen Oris Big Crown Pointer Date vallen zonder dat ik heb gemerkt. Toen ik mijn auto ging ophalen, merkte ik pas mijn Oris niet meer in bezit. Ik ging nog terug om het te zoeken. Helaas heb ik mijn Oris niet meer terug gevonden.
gr.

Yuen Tai

Even checken met de politie in Zandvoort , Yuen
vaak worden dingen die op het strand gevonden worden nog altijd op het buro afgegeven.

Potverdorie, da’s zwaar @#%*&@ Yuen!
Ik hoop dat een eerlijke vinder je horloge naar gevonden voorwerpen heeft gebracht…

Groet,
Paul

Bedankt voor de tips, Ik neem contact met de politie Zandvoort.
gr.

Yuen Tai

Ik hoop dat hij gevonden wordt en netjes wordt afgegeven bij de politie. Helaas lopen er op het strand veel van die metaaldetector liefhebbers, dus waarschijnlijk heb je die een goede dag bezorgd… Balen dus!

Dat is echt balen.

Als ie maar niet door een duitser gevonden is…

gr,
Hans Mennink

Hoi Yuen Tai,
Dat is echt heel vervelend. Ik verzamel naast horloges ook munten en weet dat er ook veel naar munten etc gezocht wordt op het strand middels metaaldetectors. Op www.muntenforum.be is een rubriek hiervoor en er zijn ook aparte detector sites. Het zijn liefhebbers die nooit te beroerd zijn om een ander te helpen. Je kunt er misschien een oproepje plaatsen, voor het geval iemand toevallig toch op dat stuk strand gaat zoeken. Misschien een tip waar je iets aan hebt. Sterkte ermee en groet, Ron

Inderdaad naar de Politie, er zijn nog eerlijke mensen. Heb ik zelf meegemaakt met een fotokoffer. Heb bij Sail een keer mijn koffer met apparatuur (Leica R5) laten staan bij een koffiestand. Ik denken die ben ik kwijt. Bleek iemand hem bij de afdeling gevonden voorwerpen te hebben gebracht. Heb uiteraard een kadobon opgestuurd.

Arjay

Ik ben van ochtend langs de politie bureau geweest, verklaring gedaan.
Helaas hij is nog niet gevonden, nu maar afwachten.
Arjay, je heb echt mazzel gehad van je camera.
Bedankt voor jullie advises.
gr.

Yuen Tai

Yuen ik hoop dat ie terugkomt!

heb je nog iets gehoord van je horloge??

Nee, Oscar.
Ik denk niet dat ik dit nog kan terug krijgen.
gr.

Yuen Tai