Oris big crown pointerdate aanbieding

Na het recente topic over dit horloge, en de vele positieve reacties hier op, voelde ik mij verplicht deze aanbieding hier even te melden :slight_smile:

Het lijkt me geen slechte deal
http://www.jomadeals.com/luxury/?ref2=cj
.

Houd wel rekening met +/- 25% extra kosten vanwege de douane enzo (tenzij je erg geluk hebt, en het er tussendoor glipt).

Does Jomadeals.com ship internationally?
No, except to US Armed Forces addresses

Lijkt me dus een helaas…

Oh shit, daar had ik helemaal niet naar gekeken :blush: Ik zag hem, en heb hem meteen hier geplaatst. Ik zal er een volgende keer beter op letten :frowning:

Does Jomadeals.com ship internationally?
No, except to US Armed Forces addresses

Lijkt me dus een helaas…

Overigens zijn daar wel oplossingen voor. Een willekeurig voorbeeld:

http://www.bongous.com/nl/

Dat aoort bedrijven ken ik inderdaad, maar de verzendkosten vallen me dan altijd tegen. Die site die jij linkt rekent bijvoorbeeld zo’n $150 voor het verzenden. Maar goed, dan heb je hem uiteindelijk (na belastingen) alsnog voor zo’n €600 in huis.

Joma deed voorheen op verzoek wel buitenlandse zendingen, wie weet als je ze eens mailt?!

Ik heb voor die van mij minder betaald dan 600 euro:-)

Niet dat het belangrijke info is in deze, maar goed het was inderdaad een goede prijs geweest incl. verzenden en toestanden.

Ik zou gewoon bij de juwelier een goede prijsafspraak maken.

Groet,

gerrit82 Schreef:

Ik heb voor die van mij minder betaald dan 600
euro:-)

Niet dat het belangrijke info is in deze, maar
goed het was inderdaad een goede prijs geweest
incl. verzenden en toestanden.

Ik zou gewoon bij de juwelier een goede
prijsafspraak maken.

Groet,

Dat heb je dan volgens mij erg netjes gedaan. De prijzen die ik op internet zie zitten er allemaal dik boven, meestal rond de 800,-.

Joma verstuurd wel naar nederland. Mail ze maar. Maar of ze een goede keus is? Hoor er ook veel negatieve geluide over dat dingen niet zijn zoals voorgeschreven of niet op voorraad.