Ik vind het horloge niet zo mooi. Maar hou over het algemeen niet van skeleton. Als ik het horloge zo zie zou ik het zeker niet op de listprijs inschatten.
Mooi als je gedwongen wordt om terug te komen op je eigen woorden:
Bell & Ross BR05 Skeleton
40mm kast, ~10mm dik en âmaarâ âŹ5900,-.
En het belangrijkste: wel écht mooi.
Lijkt wel een Seven Friday Skeleton
Die kan Gerald Genta in zân zak steken.
Doe mij deze maar
Zoals @royke74 zei, ik wilde alleen opmerken dat skeleton uurwerken zeker in het Oris gamma zitten.
Verder zitten grote en wat brute toolwatches zeker in het Oris DNA en hier willen ze hun inhouse expertise tonen, dus komen al deze elementen samen.
Ik vind het zeker âOrisâ, maar voor 7k koop ik wel wat anders gelukkig is de diameter te fors, dus het is sowieso geen optie. Ik vind 'm verder wel stoer en geslaagd, hopelijk krijg ik ooit eens eentje te zien bij een AD
Op zich wel leuk om eens naar te kijken, maar ik zal nooit zoiets kopen. Oris maakt gelukkig ook hele mooie horlogesđ!
Zelf houd ik wel van skeletten, maar een vierkant horloge dan weer niet . De Zenith defy heeft best gave Skeleton horloges imho.
Deze is wel mooi. Gelukkig niet al te âopenâ, want dat ziet er op fotoâs dan wel leuk uit, om de pols heb je ineens een uurwerk vol haren
Niet mis, niet mooi⊠te groot naar mijn mening en ik zie het niet als een Oris⊠leuk wel dat ze eens iets anders proberen!
Mmm nee niet heel mooi ofzo. Dus niet mijn keus.
Ik vind 'm geweldig. Groot wel, dus niks voor mij, maar ik vind 'm heerlijk brutaal zonder echt plat-gemeen te zijn.
Deze? Nee!