Nieuw horloge van Oris.
7200 - 7600 dollar. 44mm helaas erg groot. Zal wellicht wel nodig zijn ivm het uurwerk.
Titanium kast en band.
Ik ben niet zo van de skeleton horloges, maar deze ziet er wel gaaf uit. Wat vinden jullie?
Nieuw horloge van Oris.
7200 - 7600 dollar. 44mm helaas erg groot. Zal wellicht wel nodig zijn ivm het uurwerk.
Titanium kast en band.
Ik ben niet zo van de skeleton horloges, maar deze ziet er wel gaaf uit. Wat vinden jullie?
Hoewel volledig in lijn met de skeleton- en titaniumtrend vind ik dit een typisch gevalletje ‘schoenmaker blijf bij je leest’. Aan de andere kant is het ook wel tof dat Oris haar vleugels een beetje spreidt. Beetje uit de comfortzone van de pointer-date en aanverwanten. De band vind ik trouwens gigantisch lelijk op het eerste gezicht.
Geen dank.
Behoorlijk gaaf! Haast futuristisch als je er wat langer naar kijk
Skeleton is doorgaans niet mijn ding maar deze, en die andere Oris skeleton die in de huidige catalogus staat vind ik zeer geslaagd!
Niet mijn kop thee. Ik vind skeletons sowieso niet mooi. Ik vind deze te druk, te groot, en de band wat lomp.
Leuk vlaggenschipmodel om jezelf in het hogere segment te willen positioneren maar veel te duur en te groot.
Op zich geen lelijk ding maar het zal geen verkoopknaller worden.
Doet me een beetje denken aan de Defy lijn van Zenith
Dit
Mijn samenvatting: meh…
Ik vind m geweldig gaaf.
Sceleton is Oris al jaren mee bezig dus wat dat betreft geen verassing … Erg benieuwd wat de Lug to Lug maat is. Ik vond t bij mijn Pro Pilot cal111 destijds te groot. Hier lijken ze wat korter te zijn.
Oeh nee ik heb niks met dit horloge, veel te druk ofzo…rommelig
Ik vind 'm echt prachtig! Heel gaaf model.
Oris heeft nog een aantal modellen in dat prijs segment en er nog boven, ik denk niet dat dit het vlaggenschipmodel moet zijn…
Een vlaggenschipmodel voor de ProPilot lijn kan het dan weer wel zijn.
In mijn optiek meer een verlengstuk van wat ze wel al maakte. Skeletons zitten al een tijdje in de collectie.
Een uurwerk door de caseback kunnen zien is leuk maar door de voorzijde vind ik het maar een drukke bedoening.
Klopt, de Artix Skeleton vond ik altijd een mooie en dat met een 39mm kast:
Voor mij is dit zeker een typisch Oris toolwatch, maar weer te groot voor mij en de prijs al zeker, daar koop je een Tudor en een Speedy voor als een beetje zoekt…
Verschrikkelijke rammelbak.
nee, ik hou gewoon niet van skeletons. Ik denk dat het in het echt ongetwijfeld mooier is dan op een plaatje, en de band zelfs erg mooi, maar nee : te space en te druk voor mij.
Helmaal mee eens. Ook niet echt mijn ding
Het enige dat lijkt is het feit dat hij skeleton is. Deze nieuwe big crown lijkt nog meer op een Royal oak offshore dan jouw Oris.
Verschrikkelijk, maar ik hou dan ook niet zo van geskeleteerde (Is dat een woord? Nu in ieder geval wel ) uurwerken.
Niet echt mijn smaak. De prijs al helemaal niet. Maar ik vind hem ook niet afschuwelijk.