Na dat Oris afgelopen week, 2 mooie horloges had gelanceerd en ik de onpraktische 4000m niks vind, viel mijn oog op de bracenet. Helaas zag ik hier nergens een topic over.
Ik zat de afgelopen dagen te kijken en zag dat hij overal uitverkocht was en vandaag keek ik toevallig nog wat verder en had ik hem gevonden, het model met de diameter van 43,5 mm. Nu vind ik dit horloge supermooi maar vraag ik mijzelf af of dit wel de juiste keuze is als eerste ‘‘premium’’ horloge. 2350 vind ik een mooie prijs en vooral de wijzerplaat spreekt mij heel erg aan, de kleurencombinatie is schitterend gedaan in mijn ogen.
Voor de mensen die geen idee hebben waar ik het over heb link ik 2 artikelen,
Engels:
Nederlands:
Saffier heeft hem nog op voorraad had ik dus vernomen, maar is dit een slimme keuze om aan te schaffen?
ik hoor het graag, vind het zelf qua wijzerplaat een schitterend model, alleen de aquis vorm houd het wel weer een beetje tegen. Zijn er nog meer merken die zon wijzerplaat hebben?
Misschien heb ik het mis, heb alleen de 4000m gevonden en natuurlijk aandachtig meegelezen, zo kwam ik ook op de oris site terecht en kwam ik achter de Bracenet.
Waarschijnlijk niet, maar dat geldt voor alle horloges. Als jij er gelukkig van wordt, dan is het een slimme keuze.
Ik had het horloge vorige week langs zien komen, leuke wijzerplaat erg speels en kleurrijk.
Vrees wel dat je er snel op uitgekeken kan raken en ik ben marketing-moe van al die speciale edities van Oris om de wereld te verbeteren. Hoe goed het vast is, ik vind het teveel van het goede .
hahah ja dat klopt, ik had ook eens door hun catalogus gelezen en het stond vol met klimaatpraatjes en dat ze staan voor een betere wereld. Wat natuurlijk mooi is, maar overdrijven is ook een vak natuurlijk:O
Oris werkt al jaren samen met allerlei verschillende milieu verbeterprojecten. Ze dragen daar ook daadwerkelijk aan mee, dus het is niet alleen maar marketing.
Het klinkt alsof je niet overtuigd bent. Wellicht is dat na passen anders, dus ik zou dat eens proberen.
Ja dat is ook zo, tenslotte ook met hun hertenleer etc ahah.
Ja de kast houd mij een beetje tegen, en de wijzerplaat spreekt mij weer heel erg aan. Denk dat ik langsga als ik een keer in de buurt ben, als die nog niet verkocht is haha!