Als je de maat tussen de lugs opmeet, kan je collega daar volgens mij alles op plaatsen wat hij mooi vind binnen die maat. Dit horloge kan zo te zien met vele straps gecombineerd worden.
Edit; sorry, ik lees nu pas ‘originele’ canvas strap’
Maar dan moet je het doen met wat je aangeboden krijgt. Blijft toch een beetje magertjes dat men niet gewoon een website heeft waar orginele Straps worden aangeboden zodat je zelf lekker kunt rondneuzen.
Dat kan ik ook niet helpen, zal een intelligentie dingetje zijn.
Het is ook niet echt een stelling, ik zou gewoon graag op een website de banden die Oris kan leveren willen zien staan.
Dan kan ik lekker wat rondneuzen en bestellen.
Daar heb ik weleens gekeken maar die prijzen zijn echt belachelijk, ik weet niet of dat officiële prijzen zijn maar dat slaat echt nergens op.
De orginele Oris bandjes zijn van best fatsoenlijke kwaliteit maar de prijzen op die website zijn staan vind ik buiten proportioneel. Vooral de lederen bandjes met een normale gesp.
Volgens mij zijn dat wel de ‘echte’ prijzen.
Ik heb ooit eens een textile strap zonder de sluiting gekocht, dat was €80,-. Volgende week komt er een stalen band binnen á €260,-. Dat is ook de prijs die ik eerder voor een stalen band heb betaald van Oris.
Ik geloof dat de leather straps hetzelfde zijn qua prijs als de textile straps.