Vandaag wederom juwelier Vaessen in Heerlen bezocht. Zij hebben me 2 jaar geleden fantastisch geholpen met de koop van 2 Grand Seiko’s maar dit keer ging ik voor de Oris Cherry Aquis. Uiteraard waren we weer direct thuis bij Vaessen en kwamen er verschillende prachtige horloges op tafel, waaronder verschillende Orissen, Ball’s en de nieuwe Seiko Marinemaster 300m limited edition. Wat een geweld allemaal, maar ik kwam voor de Cherry Aquis, puur vanwege z’n geweldige kleur. Het rood doet op de foto’s geen goed maar ik heb niks in mijn collectie wat hier op lijkt, vandaar dat m’n keus vrij snel gemaakt was. Na een leuk gesprek Vaessen wederom met veel plezier verlaten, wederom top service en een nieuwe aanwinst in m’n collectie.
Mooi horloge en een aparte kleur. Veel draaplezier.
Ik zag deze ook voorbij komen, beetje vreemd maar wel heel lekker!
Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst !
Deze is werkelijk prachtig . Heel goed gelukt met die rode dial…
Geniet ervan!
Wat een fantastisch mooi horloge gefeliciteerd en veel plezier ermee
Mooie rode Aquis!!!
Dat is weer eens een heel ander gezicht.
Veel draagplezier.
Mooi horloge, vermoedelijk wel weer een Aquis diameter en dus te groot voor mijn pols. Veel draagplezier!
Aquis is er ook in 39.5mm en 36.5mm dacht ik! PS. Mooi horloge en veel plezier!
Prachtig horloge, veel plezier ermee!
Mooi hoor, geniet ervan
Prachtig!
Zo, daar lag inderdaad een geweld op die tafel zeg. En wat een keuze gemaakt! Wauw. Gefeliciteerd met deze na!
Super gaaf!
Dat ziet er mooi uit.
Aparte kleur, maar wel stijlvol
Deze is 41,5, dus valt reuze mee.
Mooie kleur in combinatie met die bezel!
Wow. Gaaf zeg die rode sunburst. Heb je nog wat meer foto’s van die mooie dail ?
Whooow
Dit is veruit het meest sexy horloge ooit.