Merk en model: Oris Chronoris Date
Diameter:39mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):januari 2025
Factuur en/of certificaat: Certificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: originele verpakking met grijze Nato
Verzendkosten of afgehaald: beiden
Conditie (krassen, werking etc): Nagenoeg in zeer goede staat, alleen lichte veeg op het borstelde staal (ter hoogte van de 1uur postie)
Soort uurwerk en kaliber: SW 200-1
Vraagprijs: 775 Euro
Ik heb dit unieke exemplaar in begin van januari van een forum-lid overgenomen. Echter krijgt dit horloge te weinig draagtijd en hoop er een andere liefhebber blij mee te kunnen maken.
Het horloge heeft een kleine veeg op het geborstelde staal van de kast, maar is nagenoeg niet waarneembaar.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.