Dit weekend naar Antwerpen geweest met als afsluiting gister naar watchbox.be om te kijken naar een Oris Big Crown Pointer Date.
Deze was echter 44,5 mm groot en dus veel te groot voor mijn pols. Zeker gezien dit een klassiek model is. De anderen die ze hadden waren wel kleiner, maar hadden opgelegde goudkleurige cijfers. Niet mooi dus. Tenminste, dat vond ik te kitsch staan bij mezelf.
Nu dus maar rustig op zoek of ik ooit nog een andere met witte plaat tegenkom zoals bovenstaande, maar dan kleiner.
Geen haast en als het niet zo is heb ik daar ook vrede mee. Je kan nu eenmaal niet alles hebben.
Nu heb ik dus een aantal andere in mijn hand gehad en uiteindelijk voor een andere gekozen.
Een wat ouder model, maar niet minder mooi.
Vind hem mooier dan die pointer date.
Heb het idee dat mensen vrij snel uitgekeken raken
op die dikke ‘coin edge’ Je ziet ze erg veel
tweedehands!
Ik vind de foto die Marco toont geen recht doen aan het klokje, maar ik heb hem dan ook zelf Ik zie dit specifieke model niet enorm veel 2ehands, maar dat kan aan mij liggen…
Ik vind de foto die Marco toont geen recht doen
aan het klokje, maar ik heb hem dan ook zelf Ik
zie dit specifieke model niet enorm veel 2ehands,
maar dat kan aan mij liggen…
Je hebt gelijk. Als de maat niet 44,5 was geweest, maar 40 was het ook die geworden hoor.
Ik blijf rustig verder kijken. Deze wijzerplaat zie je zeker bijna nooit. Alleen maar two-tone die echt minder mooi is.