Sinn duhhhhh;)
Meer mogelijkheden met verwisselen van bandjes(staal, leer, nato)
Succes met de overweging!!
Sinn duhhhhh;)
Meer mogelijkheden met verwisselen van bandjes(staal, leer, nato)
Succes met de overweging!!
1000% Oris…
Hallo, zelf zou ik voor de Oris gaan. Ziet er veel mooier en stoerder uit. Ik vind de Sinn er veel goedkoper uitzien met die houterige en knullige wijzers. Maar dat is smaak.
Oris maakt één van de mooiste diver modellen. Zelf vind ik dit één van de mooiste horloges die ik ken.

Maar goed, het is jou keus! Succes ermee!!
Wellicht is de term “gekleder” beter dan dresswatch. Ik vind de oris gekleder dan de sinn. De sinn zou ik daarentegen mee op vakantie nemen en de oris niet…
Gelukkig is maandag de winkel nog dicht…
Ik zou voor het horloge gaan waar je niets aan gaat veranderen;niet gaan zandstralen of schuren wat mij betreft,daar krijg je uiteindelijk spijt van volgens mij.
Ik had hetzelfde probleem met de rolex milgauss(te bling)
Toch gekocht met het idee om indien nodig de band en kast te satineren.
Maar dat vond ik dan weer zonde van het ontwerp.
Heb de rolex nu weggedaan (heb nu een iwc mark xv1 met stalen band,die precies naar mijn zin is, tot nu toe :-).
gr dirk
Lastig…
Ik ben in de eerste plaats een Oris fan maar toch zou ik in deze de Sinn kiezen.
De small seconds heb ik in het blauw gehad erg mooi maar te groot, te dik en te zwaar.
44 mm is voor de Oris duikers meer dan voldoende (voor mij althans).
Hoe dan ook beide prachtig, maar zeker niet onder een pak (de Oris past niet eens onder een overhemd).
Succes met je keuze
Ik heb zeer recentelijk dezelfde Oris gekocht, maar dan op rubber.
Heerlijke duiker!
Qua uitstraling past ie uitstekend bij een nettere kleedstijl hoor, het horloge is “anders” maar toch weer erg klassiek en chic afgewerkt. Het is geen kleine klok (me dunkt) maar toch is het geen patserding of wandklok-aan-de-pols.
Maar ik heb wel de handen en polsen ervoor…(kolenschoppen etc)
Als je wat kleiner en/of ieler bent kan ik me voorstellen dat het een iets te forse klok is.
Dan moet je maar naar de sportschool gaan 
Mocht je de metalen band willen doorverkopen om zelf een alternatief aan te schaffen dan houd ik me aanbevolen. Ik zoek nog zo’n band.
De Oris is duidelijk geen allemansvriend. Maar ik vind het een geweldig mooi horloge. De 44mm was voor mij aan de krappe kant.
Als ik echt op “net” ga dan draag ik trouwens mijn MKII of mijn Seiko 6309 duiker.
Ik heb net de foto,s gezien en ik moet zeggen dat ik persoonlijk de sinn
het mooiste vindt.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.
Sinn, zonder twijfel. Clean, no nonsense.
Oris!
De Oris past iets beter bij mij en de momenten dat ik het wil gaan dragen, al blijft het een moeilijke keuze.
Zag ook de nieuwe Tissot Seastar 1000 op horloge.info… ook erg mooi… Het lot van horlogeliefhebber…er is altijd weer iets moois…
Ik denk dat ik nog even wacht (tot na Basel) of de Oris moet nog verder in prijs gaan zakken, dat ik het niet kan weerstaan.
Bedankt voor jullie input.
De Oris past iets beter bij mij en de momenten dat
ik het wil gaan dragen, al blijft het een
moeilijke keuze.Zag ook de nieuwe Tissot Seastar 1000 op
horloge.info… ook erg mooi… Het lot van
horlogeliefhebber…er is altijd weer iets
moois…Ik denk dat ik nog even wacht (tot na Basel) of de
Oris moet nog verder in prijs gaan zakken, dat ik
het niet kan weerstaan.Bedankt voor jullie input.
Hahaha, wikken en wegen! Heerlijk z´n luxe probleem.