Even snel een foto gemaakt, mooiere volgen nog wel. Een zeer leuke Oris diver uit denk ik eind jaren 60 of begin 70 op de kop getikt. er zat verweerd leder op dat ik verruild heb voor een stoere Nato (Ja ik vindt dat wel mooi) Tevens nog een Oris dresswatch er bij gekocht ook hier plaats ik nog wel een mooie foto van:
Heel mooi horloge, doet het denk ik ook goed op een meshband (als je daarvan houdt natuurlijk).
Mijn beste,
Deze enigzinds wazige foto, laat gelukkig nog een verbeelding achter.
Een verbeelding om het ware geheim te ontfutselen welke deze Oris met zich mee draagt!!
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit mystieke horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Dat kan niet geheel onbeantwoord blijven! (maar ik ben nog steeds niet gek op het maken van foto’s) En als bonus zet ik de andere aanwinst er ook bij! Ik vond de diver zo X( dat ik hem op de gaspit had gelegd.
Beste Tissot,
Wat kan ik altijd genieten van je lyrische teksten waarin een zweem van dichtkunst doorklinkt 
Mvg
ernst Schreef:
Beste Tissot,
Wat kan ik altijd genieten van je lyrische teksten
waarin een zweem van dichtkunst doorklinkt
Mvg
Mijn beste,
(Even off-topic)
Mijn dank!!
Doch ons onvolprezen forum en met name de horloges, zetten mij op de juiste koers.
Een koers die laat voeden door de vernuftige techniek en de schoonheid van het ‘Horloge’.
Maar voor nu: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
Ik ben blij dat mijn horloges je zo kunnen inspireren!