Oris Divers 65 verloren

Helaas is het mij toch afgelopen maandag 3 augustus 2020 overkomen. Ik ben mijn horloge verloren in de gemeente Velsen. (nabij Haarlem)Vooralsnog is hij nog niet teruggebracht. Op verschillende platforms ben ik al wezen kijken of er een melding is gedaan, maar helaas. Het betreft een:

● Oris Divers Sixty Five.
● Ref.nr : 01 733 7720 4055
● Serie nr : 375 1776

Mocht hij ergens opduiken, dan zou een berichtje naar mij erg plezierig zijn.

4 likes

Hoe ben je hem verloren?
Je keek op je pols en hij was weg? Of ergens laten liggen?

2 likes

Vervelend, mag hopen dat hij niet van je pols is gevallen, gezien de veel te smalle band die er op zit. Dat levert frictie op en kan er voor zorgen dat de springbars los schieten. Anyways hoop dat ie terecht komt.

2 likes

Idd…ik keek op mijn pols en hij was weg.

1 like

Ja dat is even een hele vervelende ontdekking idd, ik hoop dat je mazzel hebt en het door de juiste persoon gevonden wordt.

Maar wat @vintage4all idd zegt is wel een puntje wat er toe kan bijdragen dat de springbars los kunnen komen. Blijft erg jammer

1 like

2 likes

De foto gewisseld. Dit moet hem zijn.

1 like

Klote zeg! Hopelijk wordt hij snel teruggevonden!

1 like

Zonde man, mooi horloge en idd hier sluit de band goed. Is er niet een handige straatrollertje in je buurt geweest? Even afgeleid en ongemerkt van je pols gehaald? Ik zie zo een band niet zomaar los gaan.

Of ben je zeker dat er niemand zo dicht bij je is geweest of je aangesproken heeft?

Dat is bijzonder zuur. Hopelijk vind je hem alsnog

1 like

Gebeurt dat zo makkelijk?

1 like

Dat is wel balen als het gebeurd. Heb met de Tudor voorgehad dat bandje los schoot maar gelukkig gevoeld en de reactie gehad om vast te grijpen in de val.

1 like

Echt ontzettend balen dit Marco. Op de eerste foto die je eerder vandaag toonde leek er een te smalle band op te zitten… Had dit mogelijk iets te maken met bandenwissel en bandpenwissel? Als een oude bandpen het begeeft kan je dit overkomen zonder dat je het door hebt. Laat dit een les zijn voor ons allemaal.

1 like

Makkelijk is een groot woord, de kans is aanwezig zeker bij een onverwachte beweging. Speling tussen de band en lugs werkt niet bevorderlijk iig.

2 likes

Huh…? Serieus? Ik werk en doe alles met dat ding. Het is mijn werkbeater. Maar nog nooit meegemaakt dat de springbar los komt en ik heb er toch al veel gehad.

Wel klote @Marco_hsg ben bang dat je hem niet meer terug gaat zien :unamused:
Hoop uiteraard voor je op een wonder :pray:

2 likes

Dat is echt balen in optima forma! Hoop dat er een wonder gebeurt en je hem terugkrijgt.

Wat betreft de springbars: moet je deze dan om de zoveel tijd verwisselen om dit soort ellende te voorkomen?

1 like

Ts had er eerst een foto van zijn oris op staan waarop een band te zien was met veel ruimte links en rechts. Maw de reactie is niet op de huidige foto met de keurig aansluitende band.
Doet er verder niets aan af dat het kl#te is voor hem.

1 like

Ahh begrijp het nu… had ik even niet meegekregen :grimacing:

Dat zeer zeker … hope 4 the best :pray:

2 likes

Tjezus das balen man :scream:

1 like

Hoe kan een smaller bandje ervoor zorgen dat de pushpin loskomt?

Ik zie dat niet gebeuren.

1 like