terug bij het baasje (tu)
puur toevallig kwam ik hem tegen, en hoefde dan ook niet lang na te denken 

terug bij het baasje (tu)
puur toevallig kwam ik hem tegen, en hoefde dan ook niet lang na te denken 

Schitterend ding, wat is de maat?
een mooie 44mm (tu)
Collega laat groeten 

hans
Welkom bij de familie
Mooi zo’n zwarte, die zou ik ook graag nog eens willen.

Blijft toch een van de mooiste Oris-modellen, veel plezier ermee. En mocht je er genoeg van krijgen…
Eric
Blijft een mooi ding, groeten van zijn tweelingbroer! (tu)

:}heren wat doen jullie me aan…was ik net een beetje afgekikt…komen ze weer in grote getale langs…en dan ook nog die mooie die op het verkoop deel staat, helaas is die dus wat te fors…maar die 44mm…overigens heb ik ook een moment de GMT versie op het oog gehad maar ben er nog niet uit…eerst maar weer eens sparen…veel plezier ermee schmeink…enne…toeval bestaat niet;)
Prachtig, dit is inderdaad naar mijn mening de mooiste Oris serie!
44 is altijd een mooie maat
Wat een schitterende Orissen deze types , klopt het de 643? wel genieten hoor wat een kanjers. En voor het geld wat je ervoor betaald krijg je echt heel veel klok. Maare eerst even de Steinhart nav b-uhr aanschaffen X( en dan weer rap gaan sparen want de Oris:~ moet toch zeker in mijn verzameling komen.
Mijn beste,
Ziet er fantastisch uit.
Deze karaktervolle, diepzinnige duiker is er één voorbeeldig in zijn soort met blijvend gezag!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.
Hij is braaf…
van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok (tu) en leuke aanwinst
Blijft een leuke duiker om je rollie gezelschap te houden:)
precies, dacht ik ook 
Ja ook een hele mooie Schmeink,stond die toevallig ook niet op MP?
Ik zat er laatst aan te denken om dit model in het blauw bij te kopen maar ga eerst ff wat knaken bijmekaar sprokkelen voor me rlx.
nee stond niet op mp
ik liep er toevallig tegen aan, en leuke bijkomstigheid is, dat het een ex is 
Er staat er ook een op MP inderdaad, hmm… 4e Oris?
Mooie, orginele duikert. (tu)
Veel plezier ermee, en niet weer direct verkopen, hè, anders moeten we je straks Schmeinkski noemen 
Groeten,
Martin