ORIS EVENT 2019 plus een NA

Donderdag 25 april, locatie ORIS Boutique Amsterdam.

Aangezien ik een van de gelukkigen was met een uitnodiging, sprong ik donderdagmiddag op de scooter ( nu ineens met een helm op, vreemd…) om in het centrum de nieuwste modellen te aanschouwen, "onder het genot van een hapje en een drankje ". En dat is uiteraard altijd goed :wine_glass: .
Nou ben ik niet van het foto`s maken in het openbaar, dus ik plaats maar even wat van het web :

Als eerste de complimenten dat ondanks de drukte, er toch de tijd werd genomen om een extra schakel in mijn band te plaatsen :ok_hand:t4: gelukkig was er koud bier tijdens het wachten ( 10 minuten ), dat scheelde weer wacht-stress.
Bij binnenkomst kreeg iedereen nog een lootje voor de loterij later die avond, maar daarover straks meer…:sunglasses: .
De nieuwste modellen, waarvan een gedeelte al bekend was, konden uiteraard allemaal rustig worden gepast en bekeken. Welk model er voor mij er ab-so-luut uitsprong, was de Big Crown Pointer Date, met de donkerrode plaat. Normaal zou ik zeggen : rood …NO WAY.
Maar deze…oei :

Wit overhemd, door het zonnetje had ik een prachtige bronskleurige huid met schitterende gouden haar-krulletjes, en dan dit horloge erbij…:star_struck: Echt onder de indruk. Van een rood horloge :face_with_raised_eyebrow:

Een grote uitbreiding van de 65 : 40 mm, groen, oranje, brons, chrono…ik kan ze niet allemaal beschrijven, maar ik pik er wat uit :
De 65 Bi-colour…hij staat mij niet. En brons vind ik lastig, maar het is wel gedurfd :

De 65 Chrono :

Meerder nieuwe Aquis, met o.a. de Clean Ocean…:boom::boom: Dan heb je iets om de pols :

Voor de makkelijkheid, even een samenvatting :

Maar wat nog veel en veel belangrijker was, was uiteraard de loterij. Ik moest eerst alle 12 broekzakken uitpluizen waar ik dat papiertje ook alweer gelaten had ( zoals altijd tussen de briefjes ingepropt :roll_eyes: ), vond iets met een nummer 25 erop, en 2 seconden later hoor ik : NUMMER 25 !
:thinking:

:laughing:
And the winner is…:gift:

Een hele grote ORIS doos. Zoals waar je je horloge in krijgt :

Met daarin een euh…

Een Giant Big Crown Pro Pilot :face_with_raised_eyebrow:

Top. Een wandklok.

Ik zeg nog voor de grap : pfff geeneens lumen…slappe hap. Nou…lampje erop :

Wel dus :tada:

Nog een tasje erbij, met een cap en het nieuwste boek, dus jullie begrijpen dat ik met een grote :smiley: thuis kwam. Een dezer dagen een gaatje boren, klok ophangen, en dan heb je toch wel een vrij uniek kunstwerkje aan de muur hangen…met uiteraard een geruisloze zwevende wijzer.
Het boek gaat, als ik er klaar mee ben, uiteraard naar een liefhebber hier in de ORIS-hoek.

Maarten @OrisBoutiqueAmsterdam , bedankt voor de relaxte gastvrijheid, de zalm en de haring, en bedank nogmaals je vader voor de goede zorgen.

89 likes

Leuk verslag ,en een geweldig HORLOGE voor aan de muur :wink:

p.s. als je ooit klaar ben met dat boek houd ik mij aanbevolen .

1 like

Lekker hoor! :+1: Geniet ervan! :smile:

1 like

Ok deal. @pasd is de eerste.

1 like

:hugs: :hugs: :hugs: Heb mij al met 2 verschillende e-mail adressen aangemeld op de Oris site voor de nieuwe catalogus maar krijg maar geen bevestiging retour .
Maar doe rustig aan Frans eerst zelf lezen natuurlijk ,ik hoor wel wat de porto kosten zijn .
thanks

2 likes

Wat een ontzettend gave NA-winst! Jaloersmakend gewoon :heart_eyes:

2 likes

Leuke middag en een kei gave wandklok, wat wil een mens nog meer :+1:

1 like

Bijzondere aanwinst! Heel erg cool.

1 like

Dit klinkt als een heel tof event. En gefeliciteerd met je mooie klok.

1 like

Mooi verslag :+1:

1 like

Haha, wat een geluk. :smile:

1 like

Leuk verslag om te lezen, van een leuk event!
Toffe klok heb je gewonnen! :smiley: :+1:t2:

1 like

Leuke ervaring, mooie wandklok!:+1:

1 like

Wat een leuk verslag en GEFELICITEERD natuurlijk

1 like

Een leuke verrassing. Leuke terugkoppeling van het event. :+1: Gefeliciteerd met je klok! :grinning:

1 like

Leuk!! En zo’n wandklok is tof inderdaad!!! :v:

1 like

Gefeliciteerd met je NA :grin::+1:t2:

Die 65 bi-color vind ik echt wel te pruimen hoor. Zie m regelmatig op instagram voorbijkomen en ben er wel gecharmeerd van :fire::scream:

Edit: https://www.instagram.com/p/BwXeRMPHpad/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=bdd3819lytdr

1 like

Nog even in het licht/donker

9 likes

Leuk!
Die donkerrode zag ik al elders voorbijkomen. Supermooi, maar dat vond ik van de grijsblauwe en de groene variant eigenlijk ook al.
En een leuke klok ook. :+1:

1 like

Die 2 had ik al gepast, maar pakten mij om de pols niet zo…op een foto schitterend, maar in het echt mis ik wat. Geen match met mijn huid.
Die rode was binnen een seconde BAM :heart_eyes: