Oris F1 carbon day date 2008

Wie heeft er een idee of dit eentje is die een beetje zijn waarde behoudt en is er mss iemand die zo eentje heeft? Sorry dat ik de link in het onderwerp zet maar kan hem niet pasten in het tekstveld.
Dank voor het lezen!

ik zet hem er wel even onder, is makkelijker.

http://www.righttime.com/rt/oris/635_7595_4194mb.htm

Volgens mij heeft @Tempus_Fugit exact dit model gehad dus die kan er wel wat over vertellen

Dankjewel!

Ik heb het broertje gehad. Prima horloge, denk dat 500 euro voor een goed exemplaar een richtbedrag is en dat hij die prijs ook wel vast zal houden als 'ie in goede staat blijft.

Ok. Dan heb ik een eerlijke prijs :slight_smile: alles is aanwezig behalve de faktuur :frowning: zou daar veel namaak zijn? Ik ben nog leek maar het gevoel bij de verkoper zit wel goed.

Gevoel zegt niks. Harde bewijzen moet je hebben :wink:

Is het iemand van het forum?

Neen, spijtig genoeg niet. Anders was het snel geklonken :wink:

Namaak is er in alles, maar bij Oris minder dan de bekendere merken.
Ik heb bijnà dezelfde gehad, mijn bezel was in staalkleur. Ik had deze enkele jaren geleden nieuw uit een stock gekocht voor maar 475 euro en na 2 jaar verkocht voor 450.
Dus als je een goede tweedehands op de kop kan tikken, moet ie wel min of meer zijn waarde behouden. Oris heeft nu wel al meer naambekendheid dan toen ik mijn 7 jaar terug kocht.

Dank voor de input! Weet ondertussen bij welke juwelier ze werd aangekocht 4 jaar geleden en mag het daar navragen. Dus dat doe ik toch effe morgen. Groetjes

Er is weinig namaak in verband met de zichtbodem. De neppers die ik heb gezien waren kwalitatief niet best, met een lettertype dat niet klopt, enzovoort.

Beetje off topic maar vandaag op pad geweest voor een koffiemachine.
Ook in die handel een carbon exemplaar :joy: merk Jura

Wow een smartwatch waar je koffie mee kan zetten :sweat_smile: