Jammer van de 44mm en de prijs (8500 euro )… dit in de kast van de gewone Propilot X en een skeleton versie van cal 400 die wat betaalbaarder is en ik zou zowaar twijfelen
Cal 400 snap ik wel owv de PR, maar met de nieuwe Sellita SW200-2 met 65 uur is dat argument al minder van doen. Maar dit is geen Cal 400 maar 115, wat de prijs x2 doet. Geef mij maar 400 dan
Leuk horloge.
Nog leuker zijn de ‘verbaasde’ reacties op de prijs, waar 10k voor een generiek massa-geproduceerd duikhorloges dan weer als normaal wordt beschouwd.
Ik vindt het zijn prijs ook waard als ik naar de markt kijk, je kunt ze al vinden voor 7500 en smaken verschillen maar ik vindt het mooi gedaan dus zou hem zeker overwegen. Bovendien ik het een top uurwek ervaar ik zelf met de 113
ik vind het best grappig om te zien, heb zelf een Oris, een van de meest sympathieke merken. Echter de muppetshow wordt een beetje uitgemolken…ik mis nog de Zweedse kok
De prijs is echt wel stevig…
Ik snap echt de gedachte achter horloges met kinderachtige dingen erop niet. Petit Prince, Muppets, Snoopy, enz. De prijzen zijn schandalig hoog. Worden de kopers door de makers ervan gezien als halve zolen met teveel geld, en keihard uitgelachen?
I say yay.
Zo John, niet zo zuur het weekend beginnen, het zonnetje schijnt
Ach als mensen het leuk vinden en er geld voor over hebben…why not? Volgens mij heb ik ook weleens een Oris bij jou om de pols gespot toch? Zijn leuke horloges man!
Niet zuur, meer ergernis voor de belachelijke prijzen die er gevraagd worden.
Dan begrijp je me verkeerd. Ik vind Oris een heel leuk merk. Maar 10000 uuries voor een kindertekening???
Buiten het feit dat ik het persoonlijk een afzichtelijk model vind.