Oris Gonzo

Oris blijft een link behouden met de Muppet Show.

Na eerst Kermit en Miss Piggy verschijnt nu de Great Gonzo.

Hier zie je een Pro Pilot van 44 mm. Op het moment dat je hem opwint, zie je bij de veer de Great Gonzo verschijnen.

Rond de 10000 dollar is een forse prijs voor deze Muppet… Daarbij 44 mm :expressionless:

7 likes

Mooie kleuren!

Jammer van de 44mm en de prijs (8500 euro :face_with_spiral_eyes:)… dit in de kast van de gewone Propilot X en een skeleton versie van cal 400 die wat betaalbaarder is en ik zou zowaar twijfelen :slight_smile:

2 likes

8500 betalen en je moet ook nog het strand kome opruimen hé

Die “10 great days” op de plaat vind ik dan wel weer grappig gedaan :+1:t2:

1 like

Ik vind die closeup van die peper die naar je zit te loeren grappig als teaser op ig, Maar ik had al zo een vermoeden dat dit +42 mm zou worden,

Ik vind m leuk maar voor mij veel te groot en daar gaan we weer ‘8500 ekki voor een Oris’

Als die met een non 400 uurwerk en daardoor een stuk goedkoper was en max 40 mm icm max E3000 dan had ik m wellicht nog overwogen

Altijd erg genoten van de Muppet Show. :blush: Maar deze vind ik toch iets te gadgety en met 44mm en voor $10K? Nee, niet interessant, wat mij betreft. :person_shrugging:

ik snap de meerwaarde van het Oris Cal 400 niet zo goed voor de consument? enkel prijs opdrijvend en nou niet een uurwerk waar je stijl van achterover slaat, maar vanuit Oris snap ik het wel :grinning:

2 likes

Ik las dubbel en dacht 1000 te lezen. Ja, leuke prijs!

Maar 10k?! Voor dít?! hoe bedenk je het.

Cal 400 snap ik wel owv de PR, maar met de nieuwe Sellita SW200-2 met 65 uur is dat argument al minder van doen. Maar dit is geen Cal 400 maar 115, wat de prijs x2 doet. Geef mij maar 400 dan :slight_smile:

Ik had het bestaan van de Oris Miss Piggy zelf helemaal gemist.

Omg haijaaa

Groep 7 heeft het horlogeproject af, nu mogen ze buitenspelen.

Wat wordt de Animal denken jullie?

Leuk horloge.
Nog leuker zijn de ‘verbaasde’ reacties op de prijs, waar 10k voor een generiek massa-geproduceerd duikhorloges dan weer als normaal wordt beschouwd.